Johnny Walk
Meubelstuk
Nou dat zijn veel verschillende hoeken hoorDe haat en bedreigingen jegens de nieuwe Miss Nederland komen mogelijk uit dezelfde hoek.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou dat zijn veel verschillende hoeken hoorDe haat en bedreigingen jegens de nieuwe Miss Nederland komen mogelijk uit dezelfde hoek.
Megan Fox met een lul of Hulk Hogan met een kut?Hoewel ik het ook weleens ONeens ben met Andrew Tate vind ik dat hij ons op dit gebied veel heeft te leren. Hij zet je als het ware aan het denken en dan zie je het meteen veel helderder:
Ja als er geen stevig prijskaartje aan zou hangen zou Andrew zelf geen miljonair zijn natuurlijk en als hij zelf niet succesvol zou zijn zou er geen hond in die cursussen van hem belangstelling hebbenwaarin je gestimuleerd kunt worden en hoe je juist je business kunt verbeteren maar met een aardig prijskaartje
Of Amway waar een toenmalige collega van me mee liep te leuren een jaar of dertig geleden of herbalifeKlinkt als een van de vele piramidespelen / Ponzy Schemes. De man aan de top verdient kapitalen, waramee het bewijs is geleverd dat het écht waar is wat hij beweert dus doe je er goed aan om wat je kunt missen zo snel mogelijk aan hem over te maken. Mogelijk krijg je er nooit wat voor terug, afgezien van scheurkalenderwijsheden die je ook bij je oma op de wc kan vinden alleen daar staat het heel oubollig opgeschreven terwijl Tate het echt hip weet te brengen.
schitterende grappige serie hierover:Of Amway waar een toenmalige collega van me mee liep te leuren een jaar of dertig geleden of herbalife
Bedankt voor de link ,schitterende grappige serie hierover:
"Al doende leert men" is een oude wijsheidJe moet ook meer tijd door brengen met het in de praktijk brengen dan consumeren, op een gegeven moment heb je de kennis