Vanderlindemedia
Meubelstuk
Volgens mij zijn er hier genoeg leden die weinig liefde van een vrouw hebben gehad maar die zijn niet homosexueel geworden daardoor, net zoiets als pedofilie, dat is in mijn ogen een afwijking in de hersenen, ik denk niet dat dat te maken heeft met hoe men opgroeid
Het probleem met pedofielen is, is dat ze in ruil voor hun lust het leven, ziel, intimiteit van een kind voor de rest van hun leven beschadigen, en alleen daarom al geen enkele (geregistreerde) pedofiel ooit nog in de buurt van kinderen of onbeschermd internet mag komen. Chemische castratie is helemaal zo slecht nog niet.
Pedo-activist Marthijn U. overgeplaatst naar andere gevangenis in Ecuador
Samen met zijn partner Lesley L. zou hij in de cel zijn doorgegaan met het plegen van strafbare feiten.
nos.nl
Diezelfde smeerlap die in NL een pedofielen partij op wou richten, en toevallig in dezelfde woonplaats zat als dat ik woonde verkaste 'm naar Ecuador en heeft bewezen gewoon niet om te kunnen gaan met vrijheid en derhalve geprobeerd heeft van kinderen misbruik te maken.
Intussen is ie tot 10 jaar celstraf veroordeeld samen met z'n andere kameraad. In Ecuador tref je echt het laagste van het laagste in het gevangeniswezen en bij opstanden kan je er vanuit gaan dat zulke types zoals Martijn als eerst voor het blok gaan.
Ik zeg je wel; dat gaat nooit vredig. Die worden levend uit elkaar gesneden, getrokken en onthoofd op de centrale luchtplaats. Bewakers denken wel 2x na om in te grijpen bij zo'n opstand. In Amerika heb je ook een public sex offender registratie - kan je zo zien wie waar woont en voor welk delict is gepakt. Ook vooral nu in deze anonieme tijden en ook op internet vindt ik dat iedere pedofiel geschandpaald moet en mag worden.
Sorry dat ik me zo verwoorden moet, maar als jij geil wordt van hoe minderjarige kinderen seksueel misbruikt worden dan moet je een gesticht in. Ik volg een tijdje pedo jagers - en het zijn gewoon volwassen kerels ook die bewust op 11 jarige en zelfs jonger af lijken te komen.
Aanrader van een kanaal.