ik was ook geen fan van hem.Ik voelde spuughekel aan die arrogante kwast en kocht voor 25 buren in de straat het boekje waarin hij als bruinhemd werd ontmaskerd.
Dus ja ik mag het mij wel aantrekken.
ik vond hem heel erg nep en gemaakt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik was ook geen fan van hem.Ik voelde spuughekel aan die arrogante kwast en kocht voor 25 buren in de straat het boekje waarin hij als bruinhemd werd ontmaskerd.
Dus ja ik mag het mij wel aantrekken.
Staan we toch weer in dezelfde hoek!ik was ook geen fan van hem.
ik vond hem heel erg nep en gemaakt.
is moord een gepaste reactie misleiding qua geslacht? Ik vind van niet namelijkWat was het motief voor de moord, misschien hebben ze sex gehad en kwam hij er daarna achter dat ze een transgender was en draaide hij door, 1 van de redenen waarom ik vind dat transvrouwen in de sexbranche het van te voren aan moeten geven, dat noem ik geen transfobie
Ik zei ook niet dat ik het goedkeur, dan moet je even verder lezen, ik had het over verschillende motievenis moord een gepaste reactie misleiding qua geslacht? Ik vind van niet namelijk
Die vond ik niet leukHij had wel humor zoals: ach mens, ga toch koken!
Geweld of moord is uiteraard nooit gepast, dat zal elk normaal mens begrijpenik kan uit het artikel niet opmaken wat het motief is, daar ga ik ook niet over speculeren. Vrijheid van meningsuiting houdt op bij fysiek geweld, wie nou ook de dader of slachtoffer is
kijk eens aan, we groeien steeds dichter naar elkaar toeStaan we toch weer in dezelfde hoek!
Ja! ;-)kijk eens aan, we groeien steeds dichter naar elkaar toe
begrijp ik je goed en beweer je dat bepaalde klanten bewust er op uit zijn geweld te gebruiken als ze een transgender bezoeken?ik denk dat het eerder doodslag is dan moord.
Algemeen bekend is, dat transgenders veel vaker te maken krijgen met geweld dan normale vrouwen. Vaak trekken ze, denk ik, een bepaald soort type mannen aan, of hebben zelf een voorkeur voor een bepaald soort type man.
nee, dat bedoel ik niet.begrijp ik je goed en beweer je dat bepaalde klanten bewust er op uit zijn geweld te gebruiken als ze een transgender bezoeken?
Wat dan wel?nee, dat bedoel ik niet.
Volgens mij ben ik duidelijk genoeg in mijn bericht AngelaWat dan wel?
Het is ook niks, maar blijkbaar is het woke om een verklede vent te laten winnen bij zo'n wedstrijd.vind je het erg als ik zeg, dat ik ze allebei niks vind.
Wat was het motief voor de moord, misschien hebben ze sex gehad en kwam hij er daarna achter dat ze een transgender was en draaide hij door, 1 van de redenen waarom ik vind dat transvrouwen in de sexbranche het van te voren aan moeten geven, dat noem ik geen transfobie
die het supergeil vinden om normale hetero mannen te strikken
Ik moest lachen om de uitdrukking "normale hetero mannen"Lach maar; ik trof ze op dating sites. Het is dat ik oog voor detail heb (ook ivm m'n werk) maar iedere ander was erin getuind.
Ik moest lachen om de uitdrukking "normale hetero mannen"
Het idee dat er zoiets bestaat ;-)
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
Ik denk dat homoseksualiteit ook een gebrek aan liefde of warmte van een vrouw is geweest in het leven.
Nee dat denk ik niet, zoiets is echt aangeboren in de hersenen, je zou het een soort afwijking in de hersenen kunnen noemen om het even bot te zeggenIk denk dat homoseksualiteit ook een gebrek aan liefde of warmte van een vrouw is geweest in het leven.
Ik zou eerder 'variant' zeggen dan 'afwijking'.Nee dat denk ik niet, zoiets is echt aangeboren in de hersenen, je zou het een soort afwijking in de hersenen kunnen noemen om het even bot te zeggen