Voormalig lid 30916
Verbannen
- 33
- 21/09/23
- 12
Iemand die weet wanneer Maissa terugkeert?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPijpt ze zonder condoom ook?Heb je info dat ze niet meer terugkomt? Ik heb haar 2 maal bezocht een aantal weken terug en eens een 1,5 jaar geleden, verschil in service was aanmerkelijk, de eerste keer had ze al wat capsones maar was de service heel goed, langdurig pijpen zonder, met mooi zicht op haar borsten en lekker doggy, de laatste keer was de service belabberd, snel afwerken, constant babbelen over haar zelf....kort pijpen..... Maar het blijft een mooi zicht met haar borsten
Heb je info dat ze niet meer terugkomt? Ik heb haar 2 maal bezocht een aantal weken terug en eens een 1,5 jaar geleden, verschil in service was aanmerkelijk, de eerste keer had ze al wat capsones maar was de service heel goed, langdurig pijpen zonder, met mooi zicht op haar borsten en lekker doggy, de laatste keer was de service belabberd, snel afwerken, constant babbelen over haar zelf....kort pijpen..... Maar het blijft een mooi zicht met haar borsten
Haar een aantal weken terug bezocht? Ze is al maanden niet meer in het SKW gesignaleerd…
Jou heeft ze gepijpt zonder condoom?Als je genoeg betaakd wel
Heb je die informatie van haar zelf? Of is dat van de geruchtenmolen?Komt niet meer terug naar Antwerpen
Heb geen reactie gekregen op mijn berichten aan haar, jammerIemand weet als zal ze terugkomen of niet?