Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn toch wil je er weer heen?Knappe griet, zeer bedenkelijke service.
Dat weet je ook al!Ze is nogal wispelturig.
Aan wie is hij gestuurd ??Je behoort ten alle tijde een pb van een lid te beantwoorden.
Aan de Admin, Greyfox en Picklerick. Op 8 juli.Aan wie is hij gestuurd ??
Ik heb die pb toen ook naar jouw gestuurd. Op 8 juli.Geen idee over welk bericht jij het hebt maar ik zie nergens je naam staan in de meldingen.
[INFORMATION="INFO"]Dit topic is opgeschoond omdat er hier geslowchat werd met steeds post van 1-3 woorden, dit is geen chatbox! Als Vital zijn verhaal/waarschuwing aan anderen gewoon als samenhangend verhaal had geplaatst ipv "Ze moet me nog geld", had ik geen reden gezien om dat te verwijderen.[/INFORMATION
[/INFORMATION]
Nope alleen berichten die hier niet thuis horen zijn verwijderdToch wel belangrijke informatie
Ondertussen hebben de mannen die Maissa kennen het al gelezen.
Gek genoeg weerhoudt het me niet om haar weer te bezoeken.
Als ik haar volgende keer zie staan , ga ik zeker weer eens
Ben altijd tevreden over haar , en ook eens kijken of ze mij ook om geld gaat vragen .
Toch wel benieuwd .
Intussen al terug in haar raam?Vandaag Maissa zien aankomen met de koffers dus wsl snel op post
@swtdisposition Doe jij nog iets anders dan met je ogen rollen?Intussen al terug in haar raam?