Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie vraag hoort niet in het topic van een dame thuis, maar in het stamcafé. Iedereen heeft een eigen topic 10.Welke dames zijn gerangschikt bij top 10 van het Skw ?
Gisteren stonden er wel een paar dames. Uiterst rechts stond een beauty met geel lingeriesetje. Maissa echter niet gezienGisteren zag heel dat pand er redelijk leeg uit.
Normaal komt ze 1 dezer dagen terugGisteren stonden er wel een paar dames. Uiterst rechts stond een beauty met geel lingeriesetje. Maissa echter niet gezien
Bedankt, dan hoop ik haar snel eens te kunnen bezoeken.Ze is al een paar dagen terug hoor! Start rond de middag en stopt rond middernacht, soms wat later.....
Haar "back office" mag er anders ook wezen. Amai m'n kloten!Maissa zag ik zaterdagavond al.
weer in haar mooi wit truitje, waarin haar verleidelijk "front office" zo mooi in uitkomt.
Helaas was de keuze te ruim die avond.
Hopelijk morgen vrij als ik een bezoek planZe stond uren vrij gisteravond.
Niet gewend.
En al geweest? Ze blijft wel heel de zomer zei ze nog.Hopelijk morgen vrij als ik een bezoek plan
Helaas was ze nog niet aanwezig op de momenten dat ik kon gaan. Hopelijk weldra, heb al vele leuke ervaringen met haar gehad en deel je mening volledig. Een van mijn favoriete meisjes. Als ze er de ganse zomer is ga ik nog veel plezier met haar beleven.En al geweest? Ze blijft wel heel de zomer zei ze nog.
Dat is fijn , ondanks wat mindere recensies hier kan ik met haar lezen en schrijven en laat ze me heerlijk komen.
Het is een echte kroeldame ook.
Alleen opletten dat ze niet in de klets modus gaat , gewoon zeggen dat ze moet gaan pijpen.
Bij de juiste benadering een prima meid !
Deze week blijkbaar toch niet aanwezig.En al geweest? Ze blijft wel heel de zomer zei ze nog.
Dat is fijn , ondanks wat mindere recensies hier kan ik met haar lezen en schrijven en laat ze me heerlijk komen.
Het is een echte kroeldame ook.
Alleen opletten dat ze niet in de klets modus gaat , gewoon zeggen dat ze moet gaan pijpen.
Bij de juiste benadering een prima meid !