Op de laatste dag voor de vakantiesluiting van de Tantra studio, besloot ik mezelf nog even te belonen met een bezoekje aan
@Maddy. De vorige keer had ik haar wel beloofd een recensie te schrijven over het feestje met haar, maar dat was er toen totaal bij ingeschoten (sorry, sorry, sorry). Daarom nu maar wat extra aandacht voor dit wondertje in massageland.
Al op het moment dat Maddy binnen komt lopen, genieten alle zintuigen van haar aanwezigheid. Wat een schitterende vrouw! Ik had gekozen voor anderhalf uur en die tijd heeft ze uitstekend weten in te vullen. Vanaf het puntje van mijn vinger tot en met mijn kleine teen, niets werd door haar overgeslagen. (Nou ja, nu ik terugdenk, ik denk dat ze het puntje van mijn neus vergeten is, maar ik vergeef het haar hoor
)
Heer heerlijke lijf gebruikt ze echt helemaal om je dat stukje spannende ontspanning te geven. Op momenten dat ze merkt dat je iets heerlijk vindt, gaat ze daar goed teasend mee om. In de spiegel weet je niet waar je moet kijken, want dat lijf glijdt en kronkelt overal langs.
Het plezier in het spelletje straalt ze continu uit. Als je haar blik weet te vangen en haar in haar ogen kijkt, dan verandert haar gezicht in de Maddy Lisa (Of Mona-Maddy, net wat je zelf wilt). Een mysterieuze blik met een glimlach die alles zegt, maar toch ook weer niets verraadt. Een glimlacht waarbij je denkt, gaat ze hiermee verder, maakt ze me nog gekker, heeft ze nog iets spannenders dan dit voor me in petto?
Op het moment dat ze begon met haar afronding en ze met langzaam maar zeker naar het meest spetterende orgasme sinds tijden hielp, legde ze 1 hand om mijn keel. FUCK! Wat het met me deed, heel bijzonder, maar het maakte me echt nog tien keer geiler dan ik al was. En ik fantaseerde ineens hardop over hoe het zou zijn om haar nog iets dominanter te laten zijn de volgende keer. In haar ogen verscheen een twinkeling en het enige dat ze vroeg was "Mag ik je dan ook slaan?"… Damn, JA Maddy! Jij mag mij altijd slaan!
Na de massage nog even heerlijk samen onder de douche om elkaar nog eens van top tot teen van de olie af te helpen, om daarna zelf ook met mijn eigen Maddy Lisa glimlach in de auto naar huis te stappen, in gedachten alweer bezig met mijn volgende bezoekje…
Auw Maddy, niet slaan…
Nou ja, iets harder dan…
Voor alles moet een eerste keer zijn…