Recensie Luna, Harelbeke 4,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexdate-do-59-do-199-en-ma-309.html
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Luna enkele maanden geleden ook eens bezocht. Dame is hygiënisch en zeer vriendelijk. Had geen kledijwensen opgegeven, maar ze had zich alvast goed opgemaakt. Luna is geen panlat en heeft ronde vormen. Jammer genoeg was dit voor mij net iets te. Ze heeft een leuk gezicht en nogmaals supervriendelijk. Pijpen is zonder en goed uitgevoerd. Leuk hoe ze je aankijkt terwijl ze je pik onder handen neemt. Beffen en vingeren laat ze gewillig toe. Intiem mag je lekker doorstoten en ze lijkt er ook van te genieten. Ze adverteert all-in, maar ik vermoed dat je zelf tot actie moet overgaan. Wou ze wel eens anaal nemen, maar zelf niet gevraagd. My mistake dus. Conclusie: Luna is een lieverke met mooi gezichtje, voor mij iets te mollig, maar dat heeft geen invloed op haar prestaties. Het zal voor mij bij eenmalig blijven.
 
Luna enkele maanden geleden ook eens bezocht. Dame is hygiënisch en zeer vriendelijk. Had geen kledijwensen opgegeven, maar ze had zich alvast goed opgemaakt. Luna is geen panlat en heeft ronde vormen. Jammer genoeg was dit voor mij net iets te. Ze heeft een leuk gezicht en nogmaals supervriendelijk. Pijpen is zonder en goed uitgevoerd. Leuk hoe ze je aankijkt terwijl ze je pik onder handen neemt. Beffen en vingeren laat ze gewillig toe. Intiem mag je lekker doorstoten en ze lijkt er ook van te genieten. Ze adverteert all-in, maar ik vermoed dat je zelf tot actie moet overgaan. Wou ze wel eens anaal nemen, maar zelf niet gevraagd. My mistake dus. Conclusie: Luna is een lieverke met mooi gezichtje, voor mij iets te mollig, maar dat heeft geen invloed op haar prestaties. Het zal voor mij bij eenmalig blijven.
had je er achter gevraagd het zou zeker geen probleem geweest zijn!
Man! Als je dus wél zelf initiatief neemt... kan je met Luna zowat al je wildste fantasieën uitleven hoor! Doen!
zeker weten! zulke Vlaamse dames zijn uitstervend ras!
 
Terug
Bovenaan Onderaan