cumshot1981
Vaste klant

Trio met Axelle - do 8 februari ontvangen wij te Harelbeke
Geachte heer Ik ben Luna, een aangename, vlaamse schoonheid en seks is onze passie, dus stel ik voor om met mij en mijn vriendin Axelle

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLuna adverteert alleen maar een paar dagen voor ze afspreekt. Dus best gewoon een aantal keer proberenRecente link? De rest werk niet van Luna![]()
Bij mij lukte deze link vandaagRecente link? De rest werk niet van Luna![]()
Bij mij lukte deze link vandaag
Maar op het eerste zicht mag ze echt wel duur genoemd worden. Als ik mij goed herinner vraagt ze € 300 voor een half uur. En als je haar tekst goed leest is het € 150.![]()
Sexdate do 13 juni
Geachte heer Ik ben Luna, een vlaamse schoonheid en seks is mijn passie, dus stel ik voor om met mij af te spreken. Aan zin en geilheid bijwww.redlights.be
Toch wel beetje verwarrend.
300 is voor trio, vraagt 210 all in soloBij mij lukte deze link vandaag
Maar op het eerste zicht mag ze echt wel duur genoemd worden. Als ik mij goed herinner vraagt ze € 300 voor een half uur. En als je haar tekst goed leest is het € 150.![]()
Sexdate do 13 juni
Geachte heer Ik ben Luna, een vlaamse schoonheid en seks is mijn passie, dus stel ik voor om met mij af te spreken. Aan zin en geilheid bijwww.redlights.be
In november betaalde ik nog 400,- voor twee uur. Nu is haar uurprijs dus lichtjes verhoogd naar 210,-...Bij mij lukte deze link vandaag
Sexdate do 13 juni
Doen!Nu ik alle recenties heb gelezen , heb ik beslist om mijn kans te wagen . Op zaterdag 30 maart ga ikbij haar langs . Ik hou julie op de hoogte van mijn avontuur .
Ik heb afspraak beetDonderdag 13 juni zit ze opnieuw in (de bekende villa in) Harelbeke!
enjoy!Ik heb afspraak beet
Heb je al geschreven?Ik hou julie op de hoogte van mijn avontuur
Waw! Nog wilder! Is dat zelfs mogelijk?Altijd een goeie en plezante ervaring met haar gehad, alles wat ze beloofd doet ze,
éénmaal je ze beter kent en haar weet te bespelen wordt ze alleen maar wilder.
De advertentie staat enkel als ze ontvangtIemand eeen actieve RL link van haar?
Is natuurlijk heel persoonlijk...Heeft deze dame een mooi gezicht? Ik weet, elk zijn smaak, maar een idee zou mooi zijn
Ik denk dat ze een beetje te gezet is voor jou.Heeft deze dame een mooi gezicht? Ik weet, elk zijn smaak, maar een idee zou mooi zijn
Nu... je gaat niet naar Luna... enkel voor haar mooie 'looks' (waar trouwens niets mis mee is!). Maar wat een schaamteloos geile vrouw! Ongehoord!Ik denk dat ze een beetje te gezet is voor jou.
Heb al veel meegemaakt hoor heb de beste al gehad ben ik 100 procent zeker van.Nu... je gaat niet naar Luna... enkel voor haar mooie 'looks' (waar trouwens niets mis mee is!). Maar wat een schaamteloos geile vrouw! Ongehoord!
Dus... als je 'man' genoeg bent in bed... en lekker stevige super-geile dominante sex wat voor jou is: Luna! Er is geen betere!
sluit ik mij volledig bij aan!Nu... je gaat niet naar Luna... enkel voor haar mooie 'looks' (waar trouwens niets mis mee is!). Maar wat een schaamteloos geile vrouw! Ongehoord!
Dus... als je 'man' genoeg bent in bed... en lekker stevige super-geile dominante sex wat voor jou is: Luna! Er is geen betere!
Te gezet? Waarom denk je dit. Heb persoonlijk liever mooie rondingen met "wat pak", dan een pannenlat. Dus geen idee waarom je dit postIk denk dat ze een beetje te gezet is voor jou.
Dan zit je zeker goed hoor!Te gezet? Waarom denk je dit. Heb persoonlijk liever mooie rondingen met "wat pak", dan een pannenlat. Dus geen idee waarom je dit post![]()
Ik ga ze gaan bezoeken die dagNieuwe link
![]()
Sexdate woe 21 aug