Waar krijg je een massage zoals deze in NH?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er adressen waar massages als deze worden gegeven in NH bij voorkeur Amsterdam?


Graag namen en adressen. Dit zou ik graag een keer ervaren.
Deze filmpjes zijn helemaal geweldig. Helaas kan je hier alleen maar over blijven dromen. Deze soort van behandeling ga je hier helaas niet vinden.
 
In Amsterdam niet volgens mij. Som doet dit wel bij Mystique Thai Thai. Ik heb het zelf nooit gedaan dus weet of het er aan toe gaat zoals in het filmpje. Maar ze noemen het wel nuru-massage.


https://www.girlsreview.nl/threads/mystique-thai-thai-den-haag-algemeen.1056/post-788612
Bij deze dame ben al al een keertje langs geweest. De behandeling die zij geeft lijkt totaal niet op de getoonde behandeling in het filmpje. De behandeling op zich zelf is wel lekker te noemen.
 
Deze filmpjes zijn helemaal geweldig. Helaas kan je hier alleen maar over blijven dromen. Deze soort van behandeling ga je hier helaas niet vinden.
Werkelijk??

Nu... laat die vieze Nuru gel maar achterwege. Maar met warme olie! Heerlijk!
Liefst een sessie van twee uur... met veel teasen... opbouwen... orale pret. En dan lekker lang stevig neuken!
 
Ook deze adresjes zijn moeilijk te vinden. Sta open voor ideeën.
Ja ik sta ook open voor goede adressen met oliemassage. Lijkt mij ook lekkerder dan met de kleverige gel.
Met olie heb ik wel beperkt ervaring. Maar meestal is dat heel beperkt dan.
Ik ben benieuwd of er dames zijn die langdurige body2body oliemassages geven.
 
Ja ik sta ook open voor goede adressen met oliemassage. Lijkt mij ook lekkerder dan met de kleverige gel.
Met olie heb ik wel beperkt ervaring. Maar meestal is dat heel beperkt dan.
Ik ben benieuwd of er dames zijn die langdurige body2body oliemassages geven.
Langdurige body-to-body massage... Lekker! En helemaal als het 'interactief' is natuurlijk! Velen gebruiken ook olie op jou pik of haar borsten (eerst lekker masseren!) waarbij je elkaar ook oraal kan verwennen! Lekker man!
 
Langdurige body-to-body massage... Lekker! En helemaal als het 'interactief' is natuurlijk! Velen gebruiken ook olie op jou pik of haar borsten (eerst lekker masseren!) waarbij je elkaar ook oraal kan verwennen! Lekker man!
Ik ben deze vrouwen alleen nog nooit tegen gekomen die dit ook langdurig doen. Hooguit 5 min. Als je tips hebt hoor ik ze graag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan