Voormalig lid 9468
Vaste klant
- 197
- 15/03/22
- 177
Ik ga morgen weer van deze topper genieten. Lizzie tot morgen 20.30 ik heb maat 41 gekocht
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLizzie de groeten van mij, tot snel.Ik ga morgen weer van deze topper genieten. Lizzie tot morgen 20.30 ik heb maat 41 gekocht
Is deze recensie pagina nu jouw manier om persoonlijk met Lizzie te communiceren?Was super gezellig weer met Lizzie ! Lizzie dank je wel weer voor de fijne tijd. En de volgende keer mijn fantasie ? Groetjes
*kijkt naar teller onder je avatar, ziet geen recensies blokje.Ik schrijf genoeg recensies !
Ja? Maar dan wel niet op dit forum... zo blijkt.Ik schrijf genoeg recensies ! Altijd leuk om een dame te bedanken. Niets mis mee vind ik gewoon respect
Dat maakt niet uit. Soms kan dat op dezelfde dag nog.Even een vraagje aan de mannen die ervaring hebben met lizzie, hoeveel dagen van te voren is het beste om een afspraak in te plannen met deze dame ?
Ooh, ik heb nu voor volgendeweek zaterdag ingepland dus maar hopen dat het allemaal goed komt.Dat maakt niet uit. Soms kan dat op dezelfde dag nog.
Ja idd, hoop dat het een mooie ervaring wordt.Heb jij even geluk dat ze extra uren werkt...
Mag ik vragen hoe je aan 380,- komt ? 2u is 320 + 50 pvc = 370 ?Heerlijke date , lieve meid kan ook wild zijn , lekker zoenen en pijpen ook top.
Herhalings gevaar zeer groot.
Bedankt Lizzie
€10tje fooi misschien verdiend ze namelijk zekerMag ik vragen hoe je aan 380,- komt ? 2u is 320 + 50 pvc = 370 ?
Prachtige recensie, mooi beeldend geschreven, daar zal ze blij mee zijn. Lizzie staat zeker nog op mijn lijstje en als ik alle positieve recensies lees moet ik maar eens snel een afspraak maken. Dankjewel voor het delen van je ervaring!Lizzie..... zucht... zo even een minuutje om nog even heerlijk terug te denken aan onze date van gisteren. Gisteren zaterdag 24-08-24 had ik het geluk dat ik Lizzie weer mocht bezoeken. Ze herkende me meteen en dat was natuurlijk extra leuk. Een hele lieve gezellige dame of ook wel een beetje meisje (girl next door) laat je genieten op alle vlakken. Het is net of je haar al jaren kent, neemt zelf het initiatief en kan zich heel goed aanpassen. Ze heeft een goddelijk lichaam, prachtige borsten en een hele lekker poes.
Bij aankomst even wachten en toen mocht ik mee naar boven, geen idee welke kamer, maar wel de grootste gaf zij aan. Even lekker douchen, alles schoon en fris maken en dan heerlijk op bed, kroelen, spelen, zoenen, strelen, knuffelen enz enz. Mijn jonge heer had er zin in, zeker nadat Lizzie hem eens lekke in de mond nam. Oh mijn god, ik moest 2x vragen om te stoppen, anders was het feest snel voorbij, heerlijk was het.
Toen hij in volle oorlogssterkte was condoom erom en wilde Lizzie boven, maar ik wilde missionaris, geen probleem en zo had ik zicht op haar prachtige lichaam, die prachtige lieve lach en kon ik zalig neuken met haar, heel langzaam en lief, zachtjes en passioneel. Beide genoten we volop en waren één met elkaar, onze lichamen vloeide in elkaar over en het meer dan volop genieten, het was fantastisch. Tja en met al die passie, lieve geile woordjes en kreuntjes van Lizzie kwam ik heerlijk klaar. Pfffffff wat was dat genieten, zo fijn, zo zacht en zo heerlijk, net alsof je al jaren een relatie hebt met haar, zo vertrouwd. We hebben daarna nog geweldig liggen praten over de mens en het leven, een girl next door, een GFE, een vriendin met brains !!! Dom is ze absoluut niet.
Lizzie je bent slim, lief, stout en vooral erg in de mens geïnteresseerd, je bent een heel speciaal persoon, waar je ook nog eens zalige sex mee kunt hebben. Ik hou van passie en liefdevol, maar ze kan ook heel plagerig, dominant en geil zijn, Lizzie is een kameleon en past zich aan jou aan. Boek haar ook niet voor een half uur, daar krijg je spijt van !! Minimaal een uur, maar beter 1,5u en dat is zelfs nog te kort.
Bedankt schat !
xx Jaap (R)
En het klopt tot in detail...Prachtige recensie, mooi beeldend geschreven, daar zal ze blij mee zijn. Lizzie staat zeker nog op mijn lijstje en als ik alle positieve recensies lees moet ik maar eens snel een afspraak maken. Dankjewel voor het delen van je ervaring!