Ontmaagd door Lizzie RVP
Ter info:
Deze recensie zal ik redelijk uitgebreid schrijven. Ik weet dat sommige lezers het juist fijner vinden als het kort en krachtig is. Maar als ik vanuit mijn eigen perspectief kijk, vind ik het fijn om een uitgebreide recensie te lezen zodat je een goed beeld hebt over wat je kan verwachten. Dus bij deze:
Ik heb al een aantal weken lang heel veel recensies gelezen over veel dames van RVP in Made. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt voor Lizzie omdat recensies over haar erg goed waren. Vandaag was het eindelijk zover: de dag dat ik ontmaagd word!
Ik had op zaterdag een afspraak gemaakt voor op woensdag de week erop. Ik kwam aan bij RVP in Made en er is een grote parkeerplaats achter het gebouw. Deze stond op 1 plekje na helemaal vol, dat geeft wel aan hoe druk het was op de woensdagmiddag.
Ik kwam binnen en moest nog even wachten in de woonkamer. In de tussentijd kwamen er een aantal andere dames langslopen. Eén daarvan was een mooie blonde dame. Zwarte jurk aan en een nette uitstraling. Zij viel mij op tussen de andere dames. Met alle respect naar de andere 3 dames die ik heb gezien, maar zij zag er gewoon het mooiste uit. Ongeveer 10 minuten later kwam Lizzie mij ophalen en zij was inderdaad de dame die mij al eerder in positieve zin was opgevallen. Dat was een hele opluchting voor mij want ik had gehoopt dat zij het zou zijn.
Even afrekenen en daarna naar kamer 3, wat een mooie kamer is. Groot bed met veel spiegels aan het plafond.
Ik heb gelijk aangegeven dat het mijn eerste keer sex was. Ze had dat al gelezen op deze site , dat vond ik wel grappig. Eigenlijk begonnen we gelijk daarna met zoenen en rustig aan uitkleden. Tussendoor een beetje praten om elkaar wat beter te leren kennen. Daarna samen even gedoucht om lekker schoon en fris te zijn.
Daarna gingen we op bed liggen en ging Lizzie gelijk bovenop. We waren lekker aan het zoenen en na een tijdje ging Lizzie langzaam naar beneden. Dit alles ging erg sensueel en rustig. Ik heb geen enkel moment het idee gehad dat ze haast had ofzo. Zoals ik al zei was dit mijn eerste keer, dus ook de eerste keer dat ik gepijpt werd. En het was echt geweldig! Wat kan Lizzie goed pijpen zeg! Ik heb natuurlijk geen ervaring om aan te refereren, maar ik voelde aan alles dat ze het erg goed deed. Ik kwam al bijna klaar maar kon het gelukkig nog op tijd aangeven waardoor ze snel stopte. Hier ging ze goed mee om door weer te gaan zoenen. Daarna weer pijpen en zoenen.
Vervolgens vroeg Lizzie of ik zelf nog wensen had die ik wilde uitproberen. Ik heb toen Lizzie gebeft en ik moet zeggen, dat was echt geil om te doen. Ze heeft echt een mooie, en lekkere vagina.
Dit hebben we even doorgepakt naar standje 69. Uit alles wat we hebben gedaan vond ik dit wel het lekkerste.
Daarna is Lizzie bovenop mij komen zitten in standje Cowgirl. Dat was voor mij natuurlijk het moment waar ik al jaren naar uit heb gekeken! En dat was voor mij: erg kort maar krachtig
Ik kon er simpelweg niets aan doen. Het is gewoon prachtig om zo'n mooie dame bovenop je te zien, in combinatie met het heerlijke gevoel. Dat hield ik echt niet lang vol helaas, maar ja het was niet anders!
Ik was dus klaargekomen maar Lizzie stelde nog wel voor om nog even door te gaan aangezien we nog wel wat tijd hadden. Dat hebben we gedaan en gelukkig was mijn jongeman nog hard genoeg om door te gaan. Ze is weer even bovenop verder gegaan maar toen vroeg ze of ik liever even gepijpt wilde worden. Dat vond ik een goed idee. Daardoor werd mijn jongeman weer goed stijf en hebben we daarna nog verschillende standjes gedaan. We hebben doggy gedaan, lepeltje lepeltje, missionary en om het af te sluiten is Lizzie nog een keer met cowgirl bovenop gaan rijden. Dit was echt heel fijn maar een tweede keer komen was teveel gevraagd voor mij (ik denk door de spanning
.
Ter afronding is ze naast me komen liggen en hebben we nog even kort gepraat. Ze toonde veel inlevingsvermogen naar mij toe en zei dat het ook voor haar speciaal was om iemand te mogen ontmaagden, dat had ze nog niet eerder gedaan namelijk.
Daarna nog even gedoucht en toen ben ik naar huis gegaan.
Conclusie:
Lizzie is een erg mooie dame, niet alleen van buiten, maar ook van binnen. Ze is openhartig en is zichzelf. Ze is oprecht geïnteresseerd, geeft complimentjes en vind het zelf ook leuk om te doen. Ik kan iedereen die zit na te denken om Lizzie te bezoeken haar aanraden. Op haar profiel van RVP staan geen foto's, maar je zal echt niet teleurgesteld zijn als je haar ziet!
Lizzie als je dit leest, super bedankt en ik zal het nooit vergeten!
Mocht iemand nog vragen hebben, dan mag je mij een berichtje sturen!