Voormalig lid 9468
Vaste klant
- 197
- 15/03/22
- 177
nee Lizzie is nieuwe in het vak, heeft leuke baan maar dit is haar "bijbaan"
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat heeft dit gekost want zie geen prijs er bij vermeld?Zo'n 1x per maand bezoek ik een dame van plezier en ik was al een tijdje nieuwsgierig naar deze dame door de reviews over haar op dit platform. Ik had geluk dat ik afgelopen woensdag nog bij haar terecht kon, want ze is vaak bezet hoorde ik van de gastvrouw (Claudia dacht ik).
Maar wauw, wat een heerlijke dame! Echt een GFE. Toen ze me ophaalde een zachte kus en toen naar de kamer, waarbij ik mooi uitzicht had op haar kont. In de kamer eerst even gekletst en toen in de douche lekker insgesopt waarna ze me met haar borsten waste. M'n jongeheer al in opperste staat van paraatheid natuurlijk. We zijn naar het bed gegaan en daar heeft ze me heerlijk gepijpt zonder, het duurde niet lang voordat ik over haar heerlijke naturel borsten mocht spuiten. Weer even afspoelen en teasen onder de douche en daarna hebben we op bed goed gepraat. Ook heb ik haar lekker gemasseerd. Wat een heerlijk lichaam heeft ze! Toen ik weer wat harder werd ben ik m'n mond maar gaan gebruiken en heb ik haar heerlijk gelikt. Ze leek er echt van te genieten en ze werd ook lekker nat. Daarna is ze op me gaan zitten en hebben we het afgerond in doggy. Het uurtje was veel te snel voorbij!
Herhalingsgevaar is groot en misschien dat ik ook wel vaker dan 1x per maand ga...
Bedankt dat jullie me op deze parel hebben gewezen en als je dit leest Lizzie; tot snel!
fijn dat je het naar je zin hebt gehad, echt een leuke dame, niet over gelogen toch?Wat heeft dit gekost want zie geen prijs er bij vermeld?
Stefan uurtje 160 plus pzc 50 = 210 eurofijn dat je het naar je zin hebt gehad, echt een leuke dame, niet over gelogen toch?
J... dat neem ik de plaats van jouw ook wel voor mijn rekening bij Lizzie.Ik zet mijn bezoekjes aan made even in de koelkast. Spontaan leuke vrouw ontmoet. Dus @ Lizzie ik kom voorlopig niet meer. Heel erg bedankt voor al die leuke gezellige gekke bedoelingen.
Doet ze ook de groeten van mij...echt een lekkere dame...Peter.vanavond om 21u zal ik haar dag bij rendez vous afsluiten met een date bij Lizzie. nog nooit gezien, dus ik hoop dat jullie recenties accuraat zijn!
J... ik heb volgende week woensdag weer een afspraak met Lizzie en ik kijk ernaar uit.Lizzie doet zeker wel tongzoenen hoor! ze is slank , sexie, slim, beschrijving klopt helemaal. tijd geleden dat ik geweest ben, gewoon erg druk zowel werk als prive
Tongzoenen doet ze prima! Is echt de dame zoals beschreven. Als je lief voor d'r bent, is ze ook heel lief voor jou...Ik lees veel over Lizzie, jullie zijn allemaal erg positief, alleen tongzoenen niet zo ? Dat is wel mijn ding.... en ik wordt heel geil als de dame mij uitkleed, maar willen ze niet allemaal. Jammer dat er geen foto's zijn van Lizzie, om een idee van haar figuur te krijgen.
Ik schat haar op een cup C. In elk geval een hand vol. En heerlijke tepels!hahaha ja daar zit ook weer iets in, geen foto's zijn de beste dames...hahaha maar ja als het dan je typ niet is. Nee joh komt goed, Lizzie lijkt me echt een topper. Is ze lang en wat is haar werkelijke cupmaat ongeveer ?