Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand ervaring met:


(reist precies rond)
iemand ervaring met:


(reist precies rond)

Niet doen, foto's zijn ofwel van lang geleden ofwel ze zag ze er slecht uit.
Ben teruggekeerd
 
Laatst bewerkt:
Dat is zo te zien de dame die door Nicole wordt aangeboden, tenminste als ik het zo mag benoemen..

Gezicht lijkt me bekend voor te komen, alsof ze eerder in Diepenbeek/Mirage is geweest.
 
Is mij ook opgevallen. Denk dat ik eens ga afspreken. Tenzij iemand al ervaring heeft met haar.
Iemand suggestie voor een petite girl met kleine borstjes AA-A
Gaat al een tijd mee, maar heette toen zeker niet Mila (Lea, Lena?). De foto met de rode jurk is van de vorige collectie (of ze heeft de jurk opnieuw aangetrokken). En qua petite en min of meer in dezelfde leeftijdscategorie: Milfy in Dilsen-Stokkem.
 
De meeste trio's die ik heb gehad in een betaalde setting zijn samen te vatten als "er zijn 3 mensen in de kamer, maar slechts 2 mensen hebben seks".
Lesbische trio zal altijd van de dames afhangen, maar de kans is miniem.

Ik beschrijf het hoogst waarschijnlijke scenario:
De dames zullen je samen op de kamer vergezellen en je hebt dan afwisselend "sexuele interactie" met 1 van de 2 (denk penetratie of pijpbeurt).
De 3de persoon zal dan:
  • jou kussen
    of
  • haar borsten in je gezicht duwen
    of
  • toekijken en wat strelen bij haar/ bij jou
    of
  • op je gezicht komen zitten (in het beste geval)

Op zich wel leuk, maar echte trio ervaringen zoals een double blowjob of stacked doggy ga je niet snel meemaken. Meestal worden zulke trio's gebruikt zodat de dames afwisselend kunnen werken en dus in zijn geheel elk minder werken.
Ik herhaal: dit is de meest voorkomende situatie. Kan ook zomaar zijn dat je een geweldige ervaring hebt die al je vinkjes afkruist.

Maw temper de verwachtingen en dan kan het alleen maar meevallen.
 
Waarschijnlijk regio Maastricht, dus over de grens in Lanaken, Zutendaal, Maasmechelen. Kijk maar naar rest van de ads; 80% BE nummer.
EN op RL staan deze zelfde ads, maar dan waarschijnlijk in BE.
Andersom ook:
Adverteert met Lanaken maar ontvangt in Heerlen.
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met Lore ? Ontvangt in Heppen

 
Terug
Bovenaan Onderaan