• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zij heeft ook mijn aandacht!

Iemand ervaring mee?

280 voor 1 uur. Is dit de normale prijs of klopt er hier iets niet?

Trio met 2 vrouwen is altijd al een droom geweest. Ben toch aant denken voor een afspraak te maken .
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de laatste maanden regelmatig naar Aken naar de Relax lounge. Zeer nette zaak, schone kamers en badkamers, leuke ontvangsdame en een zee van parkeerplaats bij het naastgelegen Porta filiaal.
Dames wisselen regelmatig, maar de service is echt top en de prijzen zijn nog normaal. Vanaf 60 tot……
Evt. extra's zoals tongzoenen en dingen die in Duitsland verboden zijn, kun je met een kleine bijbetaling met de dames bespreken.
Ik zou zeggen, bekijk de site en de dames die er op de lijst staan.
Al met al, ik kom er heel graag!!!
 
Ik ben zelf nooit in HOP geweest. Zie wel leuke meiden langskomen, maar er is iets wat me tegenhoud. Misschien het verleden van die zaak?
Denisa, Eva, Olga, Sophie, Sofia, Aylin en Claudia hebben bij mij allemaal al de revue gepasseerd, enkele al meerdere keren, maar ben nog nooit ontevreden de deur uit gegaan.
Taal is tegenwoordig overal wel een dingetje, maar ze snappen wel wat je wil
Prijzen zijn dacht ik
15 voor 60
30 voor 80
45 voor 100
Uurtje voor 120.
Extra voor tongzoenen 10
Pzc is verboden in Duitsland maar……
Klaarkomen op gezicht geloof ik 30
Eva likes that😜😜
 
Ik ben zelf nooit in HOP geweest. Zie wel leuke meiden langskomen, maar er is iets wat me tegenhoud. Misschien het verleden van die zaak?
Denisa, Eva, Olga, Sophie, Sofia, Aylin en Claudia hebben bij mij allemaal al de revue gepasseerd, enkele al meerdere keren, maar ben nog nooit ontevreden de deur uit gegaan.
Taal is tegenwoordig overal wel een dingetje, maar ze snappen wel wat je wil
Prijzen zijn dacht ik
15 voor 60
30 voor 80
45 voor 100
Uurtje voor 120.
Extra voor tongzoenen 10
Pzc is verboden in Duitsland maar……
Klaarkomen op gezicht geloof ik 30
Eva likes that😜😜
Welke van die dames hebben natuurlijke borsten? Zat vorige week toevallig weer eens op hun site, was er voor corona voor het laatst toen het nog x-lounge heette. Altijd goede ervaringen gehad daar. Ik ben vooral nu geinteresseerd in Sophie, Sofia, Denisa en Claudia. Bieden ze allemaal gfe of meer pse? En mag je ze vingeren?
 
Ik ga de laatste maanden regelmatig naar Aken naar de Relax lounge. Zeer nette zaak, schone kamers en badkamers, leuke ontvangsdame en een zee van parkeerplaats bij het naastgelegen Porta filiaal.
Dames wisselen regelmatig, maar de service is echt top en de prijzen zijn nog normaal. Vanaf 60 tot……
Evt. extra's zoals tongzoenen en dingen die in Duitsland verboden zijn, kun je met een kleine bijbetaling met de dames bespreken.
Ik zou zeggen, bekijk de site en de dames die er op de lijst staan.
Al met al, ik kom er heel graag!!!
Tenminste iemand wat slim is.
In Limburg is aanbod duur en slecht.
Zijn maar handvol die ik nog bezoek.
AC Girls is ook nog een goeie optie.
€60 half uur op zaterdag. Rest van week €70.
 
Ik weet niet precies welke meid nep borsten heeft en welke echte.
Aylin had nep borsten. Het is dat ze het vertelde, anders had ik het niet gevoeld. Zo echt en natuurlijk voelde ze aan en geen enkel lidteken te bekennen. Die van Eva zijn wel echt.
Tenminste iemand wat slim is.
In Limburg is aanbod duur en slecht.
Zijn maar handvol die ik nog bezoek.
AC Girls is ook nog een goeie optie.
€60 half uur op zaterdag. Rest van week €70.
Wat is bij die 60 of 70 euro inbegrepen? Alles of moet je voor tongzoenen en pzc bijbetalen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan