Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet precies welke meid nep borsten heeft en welke echte.
Aylin had nep borsten. Het is dat ze het vertelde, anders had ik het niet gevoeld. Zo echt en natuurlijk voelde ze aan en geen enkel lidteken te bekennen. Die van Eva zijn wel echt.

Wat is bij die 60 of 70 euro inbegrepen? Alles of moet je voor tongzoenen en pzc bijbetalen?
Ligt aan dame.
Bij vele is pzc Inc.
Zeker in privehuis Bei Sara.
Soms is zelfs cim Inc daar.
 
Heeft iemand ervaring met deze wel heel dure dame?
Heel even zoeken had dit opgeleverd:

Maar ze is gisteren plotseling van plaats veranderd.
 
Heeft iemand ervaring met deze wel heel dure dame?
Zalige dame maar te duur, 250€ voor een half uur.. Aub seg.
EDIT: 350€ voor een half uur, pijpen is met condoom.
Maar tongen is niet mogelijk voor dat prijs.
 
Laatst bewerkt:
Zalige dame maar te duur, 250€ voor een half uur.. Aub seg.
EDIT: 350€ voor een half uur, pijpen is met condoom.
Maar tongen is niet mogelijk voor dat prijs.
Ik heb haar eens gecontacteerd om eens te informeren, zonder de intentie om te gaan aan die prijzen.

Ik kreeg een heel uitgebreid bericht terug waarin me het vooral de bedoeling lijkt om je naar haar f2f account te lokken in plaats van daadwerkelijk af te spreken. Voorlopig twijfel ik dus of je haar wel kan bezoeken.
 
Ik heb haar eens gecontacteerd om eens te informeren, zonder de intentie om te gaan aan die prijzen.

Ik kreeg een heel uitgebreid bericht terug waarin me het vooral de bedoeling lijkt om je naar haar f2f account te lokken in plaats van daadwerkelijk af te spreken. Voorlopig twijfel ik dus of je haar wel kan bezoeken.

Goed om te weten, is dus vooral voor virtueel plezier.
 
Goedemiddag heren, ik maak mijn prijzen nog steeds zoals ik ze wil en ik bied de dingen aan die ik wil. Als 18-jarige dame is veiligheid voor mij het allerbelangrijkste. Wanneer mensen het zonder condoom willen doen en ziektes willen oplopen, is dat hun keuze. Bovendien zijn de prijzen die ik kies zoals ik ze wil en waar ik me goed bij voel. Klagen over de prijs helpt niet. Er zijn duizenden dames die het voor minder doen. Veel plezier bij hen. Mannen die van een mooie, Vlaamse jonge vrouw houden en bereid zijn er voor te betalen, krijgen de tijd van hun leven. Er zijn er al velen die het kunnen bevestigen. Mijn F2F reclame via de site is nu eenmaal onderdeel van mijn marketingstrategie, aangezien ik via die weg ook veel gasten overtuig om langs te komen. Net zoals iedereen online promotie doet, doe ik dat ook.
 
Voorzichtig zijn dus? Nog iets van te merken? Is hele tijd geleden voor mij maar was toen idd toppertje
Ben woensdag langsgeweest en merk je alleen als ze voor me poedelnaakt de kamer binnenhuppelde. Gaf wel aan dat doggy nog moeilijk was, dus misso goed kunnen doorneuken. Vingerde zich toen ik haar aan het beuken was met simultaan orgasme tot gevolg. Was eerste keer maar ze was weer echt ubergeil!!
 
Nou jah. Net wel weer.
Staat in favorieten en verscheen ineens weer.
Dat is het "probleem" met Sonja, ze adverteert zeer spaarzaam, ad random, meestal ergens een dag in de schoolvakantie(s) zeer kort en alleen voor date(s) op die dag zelf. Een en ander zorgt ervoor dat ik niet bij haar geraak en het eigenlijk ook een weinig heb opgegeven.
 
Ben toch maar zelf gegaan en de recensie achtergelaten. ;)
 
Wil diegene die een bericht van mij alhier heeft verwijderd met de melding en ik citeer: "ga eens ergens anders kinderachtig doen," zich kenbaar maken? Een beetje anoniem schofferen, qua kinderachtigheid kan dat tellen.
@admin
 
Laatst bewerkt:
Ben woensdag langsgeweest en merk je alleen als ze voor me poedelnaakt de kamer binnenhuppelde. Gaf wel aan dat doggy nog moeilijk was, dus misso goed kunnen doorneuken. Vingerde zich toen ik haar aan het beuken was met simultaan orgasme tot gevolg. Was eerste keer maar ze was weer echt ubergeil!!
Dan moet ik haar contactgegevens nog eens zoeken en haar nog eens gaan palen
 
Wil diegene die een bericht van mij alhier heeft verwijderd met de melding en ik citeer: "ga eens ergens anders kinderachtig doen," zich kenbaar maken? Een beetje anoniem schofferen, qua kinderachtigheid kan dat tellen.
@admin
De berichten van mij en honeybear zijn verwijderd en daar stond die van jou ook tussen maar die tekst is niet voor jou bedoeld dus je hoeft je dat niet aan te trekken, die is gewoon naar alle verwijderde berichten verzonden maar was voor mij en honeybear bedoeld
 
Terug
Bovenaan Onderaan