Hoi, wou hier eens polsen bij mijn mede wandelaars.
Door de jaren heen verschillende dames bezocht.
De ervaringen waren doorgaans minder goed dan goed, maar ik denk dat het een soort spanning/kick is in combinatie met onze geilheid die ons blijft drijven.
Mijn beste ervaringen heb ik gehad met een zekere Irene.
Ze was van Spaanse afkomst (Gran Canaria) en de clubs waar ze werkte was meestal Casa Lucia in Herk en Team Angels in Genk.
Ik was echt gek van deze meid. Ze is stevig en zeker niet mager, met een heerlijke malse kont. Ik vond haar ook echt knap, eigenlijk te knap voor deze job
Ze pijpte ook zalig zonder.
Ik heb haar verschillende keren bezocht door de jaren heen en kon stellen dat ik wel een soort band had met haar. Enfin, jullie begrijpen wel wat ik bedoel, in hoeverre zo een band echt is, maar toch.
Ze heeft me ooit verteld dat ze soms ook in de buurt van Namen werkte en in het Gentse. Zijn er hier mensen die haar kennen of herkennen?
Misschien werkt ze onder een andere naam? Ze is alleszins al 2 jaar spoorloos, ik vermoed dat Corona hier voor iets tussen zit al denk ik eerder dat ze gestopt is.
Ik heb er ook een foto bij gedaan, de enige die ik nog kan vinden van haar op het web.
Op hoop van zegen
PS: ervaringen van andere medewandelaars die haar gekend hebben mag steeds