Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Isabelle mijden !!! Veel beloven , weinig doen. Voor je weet sta je terug op straat. Is trouwens al een draadje gemaakt waar weinig positieve dingen in staan. Je bent gewaarschuwd

Inderdaad deze 2 dames mijden! Ben hier tijdje geleden geweest voelde alsof ik echt misbruik was me hele tijd in spaans uitschelden dat ik op moest schieten en werd echt badkamer opgeduwd op einde van ja snel douchen want volgende komt, nee nooit meer!

Inderdaad deze 2 dames mijden! Ben hier tijdje geleden geweest voelde alsof ik echt misbruik was me hele tijd in spaans uitschelden dat ik op moest schieten en werd echt badkamer opgeduwd op einde van ja snel douchen want volgende komt, nee nooit meer!
Ik kan mij niet uitspreken over Isabelle alleen. Over Valentina kan ik niets verkeerds zeggen, reeds meermaals bezocht, altijd tevreden weer vertrokken en nooit buitengejaagd.

Iemand ervaring met deze babe?

Ben een paar keer op het adres in Genk geweest waar dames op hetzelfde adres als haar ontvangen die ook uit Letland komen
Was altijd tevreden
Alle foto's waren echt destijds
En dames top
Dus in ga ervan uit dat deze dame ook zeker ok zal zijn

En dit gezichtje herken ik precies ook van eerder, maar dan onder een andere naam... Iemand ervaring?

En dit gezichtje herken ik precies ook van eerder, maar dan onder een andere naam... Iemand ervaring?

Ik ben ook benieuwd naar Miryam. Ik hoop binnenkort ergens tijd te hebben om te gaan. Dan zal ik recensie schrijven. Ik hoor graag als iemand al ervaring met haar heeft.
Ik ben er ongeveer een half jaar geleden geweest, toen ontving ze in het welgekende pand in Zutendaal centrum. Ze babbelt heel graag en geeft je volop complimentjes. Ze zoent met tong, je mag haar beffen en ze pijpt ook (weet niet meer zeker met of zonder, ik denk zonder). Maar haar service is echt enorm gerushed. Pure afwerkseks. Ik heb haar 1 minuut mogen kussen, 1 minuut mogen beffen. Daarna begon ze me heel gehaast te pijpen en ging het op haar initiatief al snel over op gewone seks. Nadat je klaargekomen bent is de date voor haar afgelopen en bij mij begon ze alweer volop te smsen en bellen met haar toekomstige klanten. Ik heb €80 voor half uur betaald en stond na 15 minuten terug buiten met een zeer onvoldaan en wrang gevoel. Weggesmeten geld. Heb geen recensie gepost omdat ik deze site nog niet ontdekt had en Hookers er niet meer was. Had eerlijk gezegd deze herinnering ook al verdrongen haha maar wil mijn collega wandelaars wel waarschuwen voor deze dame.

Volgens mij hoort die bij de club dames in Neeroeteren. Meestal hele dierentuin daar, dus dat past. Foto's zijn ook vergelijkbaar.
Alleen deze is een positieve uitschieter qua leeftijd.
Zou zeggen "take a shot"

Laatst bewerkt:
Denk deze dames ook in zelfde huis.

Denk deze dames ook in zelfde huis.

(y)

Thxs, interessant........., en lekker dichtbij. :love:

Terug
Bovenaan Onderaan