Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beter in Limburg/wallonie geplaatst.

Vorige week heb ik een advertentie van Hanne gezien op Redligths:

Heeft iemand Hanne al ontmoet?
ik ben er een paar maanden geleden geweest. Mooi lichaam als je van een maatje meer houdt. Zeer vriendelijke dame. oja ze pijpt ook heel nat

Iemand hier al geweest?

Effectief "cum swallow" of fake?
Ik ben er net geweest en het is volledig het meisje van de foto's. Zeer lief en doet alles vol enthousiasme. Ben niet in haar mond klaargekomen dat is niet zo mijn ding, pijpen deed ze wel standaard met condoom dus misschien zegt dat al genoeg? Maar voor een goede all round ervaring met een heel knap meisje zeker een aanrader

Ik ben er net geweest en het is volledig het meisje van de foto's. Zeer lief en doet alles vol enthousiasme. Ben niet in haar mond klaargekomen dat is niet zo mijn ding, pijpen deed ze wel standaard met condoom dus misschien zegt dat al genoeg? Maar voor een goede all round ervaring met een heel knap meisje zeker een aanrader

De meeste meisjes in Mirage tellen meestal extra voor pzc (en cim), ik sluit dus nog niet uit dat de mogelijk er niet is.

Allersinds bedankt voor de comment! Zal haar zeker eens gaan bezoeken deze week...

Is het bij haar privé thuis?
Ben benieuwd of ze ook zonder pijpt. Heeft lekkere lippen

Is hier al iemand geweest?

Ze staat al heel lang op mijn verlanglijstje, al van in de tijd toen Sweet Sofie daar nog zat...

Het is een beetje ver dus wil niet teleurgesteld worden.
Ben tijdje geleden bij haar geweest
Haar poesje was vol sperma merkte ik tijdens het beffen en ze doet geen Bare ….. zeg ze
Ze heeft lekkere body en mooi borsten
Verder een aanrader

Terug
Bovenaan Onderaan