Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik een dvp wil ontmoeten, moet de ontmoetingsruimte OK zijn. Dat spreekt voor zich. Als jij een de wellness een meerwaarde vind is dat jouw insteek. Ik hou niet van sauna en jacuzzi, is voor mij totaal overbodig. Het is de dvp die telt, niet de luxe in de ruimte.
Precies! Sauna, jacuzzi... allemaal niet nodig!
Maar een ruime kamer met groot bed en eventueel een sofa... leuk!

Precies! Sauna, jacuzzi... allemaal niet nodig!
Maar een ruime kamer met groot bed en eventueel een sofa... leuk!
hey, no stress,
er is voor elk wat wils, toch

vergelijk het met een pak friet en frikandel van de frituur op de hoek,
vs een lekker stuk gegrild vlees met friet in een gezellig restaurant …

het oog wil ook wat

aka vluggertje in stationsbuurt lovehotelkamertje van 3x3, of een ongedwongen date van 2 of 3u in een loftappartement of penthouse, met tal van creatieve mogelijkheden

dan eens t ene, dan eens t andere, afh van de honger en agenda

wie ooit bij Amarante in Hasselt of Genk is geweest weet perfect waar ik t over heb

🤷🏼‍♂️

hey, no stress,
er is voor elk wat wils, toch

vergelijk het met een pak friet en frikandel van de frituur op de hoek,
vs een lekker stuk gegrild vlees met friet in een gezellig restaurant …

het oog wil ook wat

aka vluggertje in stationsbuurt lovehotelkamertje van 3x3, of een ongedwongen date van 2 of 3u in een loftappartement of penthouse, met tal van creatieve mogelijkheden

dan eens t ene, dan eens t andere, afh van de honger en agenda

wie ooit bij Amarante in Hasselt of Genk is geweest weet perfect waar ik t over heb

🤷🏼‍♂️
Als je naar Amarante refereert, vergelijk je inderdaad het eten (de dvp) en niet de omgeving (accomodatie).
De kamer, welness, ... kan nog zo mooi zijn, als het "hapje" van slechte kwaliteit is, heb je er niks aan. Alleen een groter gat in je begroting.

Als je naar Amarante refereert, vergelijk je inderdaad het eten (de dvp) en niet de omgeving (accomodatie).
De kamer, welness, ... kan nog zo mooi zijn, als het "hapje" van slechte kwaliteit is, heb je er niks aan. Alleen een groter gat in je begroting.
nooit bij haar in Hasselt of Genk geweest ?

samengevat : hetzelfde hapje op een mooier bord smaakt beter …

blijft enkel de vraag : eet je louter functioneel of mag het ook lekker zijn

Iemand ervaring met haar ? Eind vorig jaar contact mee gehad maar niet gelukt om afspraak te maken

Terug
Bovenaan Onderaan