Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ondertussen al iemand toevallig geweest?
Zo heb ik ze wel graag, wat vlees aan de billen. Ik ben ook benieuwd én tegelijk wat terughoudend om het er nog eens op te wagen…

Oh my god, deze ga ik vandaag uitproberen! Recensie volgt…

Laatst bewerkt:
Zo heb ik ze wel graag, wat vlees aan de billen. Ik ben ook benieuwd én tegelijk wat terughoudend om het er nog eens op te wagen…

Oh my god, deze ga ik vandaag uitproberen! Recensie volgt…

Zoek de recensies van akima eens op. Niet de beste. :)

Vandaag in Hasselt gewest bij Angel 19j.
Volgens de link op RL was alles normaal mogelijk, eens aangekomen verwelkomen twee meisjes mij. Ik zeg dat ik een afspraak had met Angel, dus wij naar boven voor een uur (200€). Lekker figuur en dat was het dan😒 kussen nee hoor.. pijpen zonder nee hoor... Beffen nee hoor... Met de poes spelen nee hoor.. gevraagd om samen in bad te gaan was ook geen optie. Dan maar zelf afgetrokken. Vroeger nog eens daar geweest en was toen ook al een tegenvaller( sensations). Dus nu nooit meer.

Vandaag in Hasselt gewest bij Angel 19j.
Volgens de link op RL was alles normaal mogelijk, eens aangekomen verwelkomen twee meisjes mij. Ik zeg dat ik een afspraak had met Angel, dus wij naar boven voor een uur (200€). Lekker figuur en dat was het dan😒 kussen nee hoor.. pijpen zonder nee hoor... Beffen nee hoor... Met de poes spelen nee hoor.. gevraagd om samen in bad te gaan was ook geen optie. Dan maar zelf afgetrokken. Vroeger nog eens daar geweest en was toen ook al een tegenvaller( sensations). Dus nu nooit meer.
Heeft deze dame nu een foto van haar 2 kinderen als hoofdfoto op RL staan denk foutje bedankt :ROFLMAO:

Heeft er iemand al ervaringen in Le Repos in Hasselt? Vind vrij weinig terug, buiten iemand die daar zelf ontvangen heeft.
ik herinner het mij als correct en proper adres, niets op aan te merken
vroeger wel 's geweest met Amarante
er zijn ook dames die er "permanent zitten", zoals in Villa Valentino, H28 , La Vie est Belle, …

als je echt echt goed wil zitten moet je in Bilzen zijn, Villa Alba, as close to perfection as possible (de juiste dame er voor vinden is de kunst)

Jezus tering 450 euro per nacht...
je moet geen hele nacht boeken he, tenzij je marathonpilletjes pakt 🤣
super infra daar : kamer, salon, sauna, jacuzzi… en super service. 150€ voor 3u dacht ik, dat betaal je ergens anders ook, voor véél minder
Zonder de dame dan nog wel!
150€ voor 3u, prjjs van een doorsnee sauna arrangement,
maar betere infra
niets mis mee,
ieder zijn ding natuurlijl 🤷🏼‍♂️
Kan je beter een kamer nemen in een regulier hotel in Hasselt, en je date gewoon binnenbrengen. Geen kat die jullie bekijkt.
kan je niet eens vergelijken met een ordinair stadshotel,
ga s ff kijken op de website vooraleer commentaae in t wilde weg te schieten,
kijk s wat je er voor krijgt
(een Kleenex in een hoekje zal altijd goedkoper zijn) 🙄

je moet geen hele nacht boeken he, tenzij je marathonpilletjes pakt 🤣
super infra daar : kamer, salon, sauna, jacuzzi… en super service. 150€ voor 3u dacht ik, dat betaal je ergens anders ook, voor véél minder

150€ voor 3u, prjjs van een doorsnee sauna arrangement,
maar betere infra
niets mis mee,
ieder zijn ding natuurlijl 🤷🏼‍♂️

kan je niet eens vergelijken met een ordinair stadshotel,
ga s ff kijken op de website vooraleer commentaae in t wilde weg te schieten,
kijk s wat je er voor krijgt
(een Kleenex in een hoekje zal altijd goedkoper zijn) 🙄
Als ik een dvp wil ontmoeten, moet de ontmoetingsruimte OK zijn. Dat spreekt voor zich. Als jij een de wellness een meerwaarde vind is dat jouw insteek. Ik hou niet van sauna en jacuzzi, is voor mij totaal overbodig. Het is de dvp die telt, niet de luxe in de ruimte.

Als ik een dvp wil ontmoeten, moet de ontmoetingsruimte OK zijn. Dat spreekt voor zich. Als jij een de wellness een meerwaarde vind is dat jouw insteek. Ik hou niet van sauna en jacuzzi, is voor mij totaal overbodig. Het is de dvp die telt, niet de luxe in de ruimte.
Precies! Sauna, jacuzzi... allemaal niet nodig!
Maar een ruime kamer met groot bed en eventueel een sofa... leuk!

Precies! Sauna, jacuzzi... allemaal niet nodig!
Maar een ruime kamer met groot bed en eventueel een sofa... leuk!
hey, no stress,
er is voor elk wat wils, toch

vergelijk het met een pak friet en frikandel van de frituur op de hoek,
vs een lekker stuk gegrild vlees met friet in een gezellig restaurant …

het oog wil ook wat

aka vluggertje in stationsbuurt lovehotelkamertje van 3x3, of een ongedwongen date van 2 of 3u in een loftappartement of penthouse, met tal van creatieve mogelijkheden

dan eens t ene, dan eens t andere, afh van de honger en agenda

wie ooit bij Amarante in Hasselt of Genk is geweest weet perfect waar ik t over heb

🤷🏼‍♂️

hey, no stress,
er is voor elk wat wils, toch

vergelijk het met een pak friet en frikandel van de frituur op de hoek,
vs een lekker stuk gegrild vlees met friet in een gezellig restaurant …

het oog wil ook wat

aka vluggertje in stationsbuurt lovehotelkamertje van 3x3, of een ongedwongen date van 2 of 3u in een loftappartement of penthouse, met tal van creatieve mogelijkheden

dan eens t ene, dan eens t andere, afh van de honger en agenda

wie ooit bij Amarante in Hasselt of Genk is geweest weet perfect waar ik t over heb

🤷🏼‍♂️
Als je naar Amarante refereert, vergelijk je inderdaad het eten (de dvp) en niet de omgeving (accomodatie).
De kamer, welness, ... kan nog zo mooi zijn, als het "hapje" van slechte kwaliteit is, heb je er niks aan. Alleen een groter gat in je begroting.

Als je naar Amarante refereert, vergelijk je inderdaad het eten (de dvp) en niet de omgeving (accomodatie).
De kamer, welness, ... kan nog zo mooi zijn, als het "hapje" van slechte kwaliteit is, heb je er niks aan. Alleen een groter gat in je begroting.
nooit bij haar in Hasselt of Genk geweest ?

samengevat : hetzelfde hapje op een mooier bord smaakt beter …

blijft enkel de vraag : eet je louter functioneel of mag het ook lekker zijn

Iemand ervaring met haar ? Eind vorig jaar contact mee gehad maar niet gelukt om afspraak te maken

Terug
Bovenaan Onderaan