Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet waar je de lijn trekt bij jong noch hoe ver je wilt rijden, maar Leticia is wel bedreven in anale verwennerij. Niet onbelangrijk ze vindt het zelf ook geil om te doen.
Is helaas iets te moeilijk. Blijf liever ten oosten van Brussel. Toch bedankt voor de tip.

Iemand al geweest? lijkt mee eerlijke foto's
Lijkt mij niet telkens dezelfde dame in de fotoreeks....(ik meen te zien) verschillende cupsizes, verschil in/wel/geen tattoo.....Gezicht ook, maar ik ben slecht in gezichten....

Toen was ze nog zwanger.
Leuke meid. Leuke sex mee gehad toen.

Toen was ze nog zwanger.
Leuke meid. Leuke sex mee gehad toen.

Ah daarom staat er , I'm back in Genk now without a belly , begreep het niet van buik , maar nu wel ze was zwanger ....

Amira Hasselt
Iemand ervaring met deze Amira? Ik vond heel wat Amira's terug achter het vergrootglas zoeken 🤦🏻, maar denk niet dat er al een draadje is van deze Roemeense van rond de dertig.
Op de Golf van Hasselt is de foto gemaakt en daar dichtbij zou ze ook ontvangen.
30DBE6B5-1EDB-4BCE-8A2D-54EB9D2FC0AF.png

Laatst bewerkt:
Net eens langs 3 Angels gegaan. Aan deur gebeld. Niemand deed open. Gebeld dan maar. Staat nummer genoteerd als spam krijg ik van mijn provider.
Krijg ook geen gehoor. Stonden ook geen auto's of iets. Vlak voor ik aankwam reed er net een auto weg. Geen idee of hij zelfde probleem had.

Dan maar naar deze dame geweest.
Mooie meid. Foto's kloppen. Wat niet vaak gebeurd. Jammer van PMC. En maar 1x komen.
Zo nieuw is ze miet. Is al dik jaar in Belgie. Ontvangt nu in hotel Cupido.

PMC is ook jammer. Dames moeten eens leren duidelijk prijzen erbij te zetten. Zo moeilijk is dat toch niet.

Idd.
Duidelijke prijzen en diensten wat ze aanbieden.
Nu merk je toch vaak dat de prijzen (als ze die al vermelden) en diensten niet altijd overeen komen met wat ze aanbieden. Als ze dit nu eens eerlijk vermelden zal dat ook wel wat onnodige bel/whatsapp verkeer schelen.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
46.292
Leden
37.658
Nieuwste lid
Hansleeuwe
Terug
Bovenaan Onderaan