Dat niet, maar wel hetzelfde telnr. als Alex https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alex-499146432.html
Die komt al langer langs. wellicht daar iets?
Die komt al langer langs. wellicht daar iets?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIdd OMG, maar te goed om waar te zijn vrees ik. Foto's zijn van https://mobile.twitter.com/danielaorlau, zie ook https://onlyfans.com/danielaorlauOh
my
God
Wie heeft ervaring met deze sexy dame?
[/URL][/URL]
overlaatst was ze terug actief op redlightsOwh echt helemaal gestopt ? Van waar de informatie ? Jij dan nog onlangs contact gehad met haar ?
Contact mee gehad. Daten alleen 's avonds dus voor mij geen optie. 250 euro voor 1u30 en de kosten van de kamer moet je zelf betalen (of ze komen naar je toe)Ook op RL.
Ruby&Tom Sexy Bi Koppel
Hallo Heren, Dames en Koppels. Wij zijn Ruby en Tom High Class Bi-koppel uit Limburg. Zij:Ruby 26j slank, afkomstig uit de Caraiben, zeerold.redlights.be
Sorry, tijdje offline geweest, even met andere zaken bezig geweest.@Nirvana4622 Lijkt Miryam een beetje op de foto's van haar advertentie? Ik lees dat ze een povere prestatie geeft, maar voor €80 wil ik zo'n geblondeerde bom wel eens uitproberen...
Oke bedankt dan denk ik dat ik naar een andere opzoek ga, dankjewel voor de feedbackDie heeft hier (al dan niet onder andere naam) al eerder gezeten. Volgens mij niet zo'n positieve recensie gekregen, maar kan ze niet zo snel vinden.
Deze zocht ik
@
Nirvana4622
Sorry, tijdje offline geweest, even met andere zaken bezig geweest.
Euhm ze lijkt wel op haar foto's, als in het is dezelfde dame. Echter heel erg mager, te mager voor mij. Ze zag er sjofeler uit dan haar foto's.
Toen ik met haar afsprak had ze nog geblindeerde foto's + mijn nood was hoog, had dringend iemand nodig en niet goed genoeg research gedaan. Vlug vlug afspraakje gemaakt zonder verder na te denken en dan kom je meestal bedrogen uit.
Haar persoonlijke hygiëne was ok, al proefde je wel dat ze rookte. poesje proefde ok. Hygiëne appartement/locatie en het bed waarop ze ontving waren ondermaats. Ik snap tot op de dag van vandaag nog altijd niet waarom ik me niet heb omgedraaid. Mijn hersenen zaten in mijn broek op dat moment.
ter info voor anderen: Adverteert nu onder werknaam Doll.
Wat baten borst en bil als de lul niet stijven wil?
zie post 584 en 585Vind die doll wel de moeite
Waar zie jij die nmrs 584 en 585 staan?zie post 584 en 585
Die in bad zit.Zie alleen maar hoop advertenties.
Welke is het.
Hallo,
Ik ben op zoek naar een date met een Aziatische schone, (echte) leeftijd 25 à 30 jaar. Regio: tussen Lier, Genk en Leuven.
Ik heb al geleerd dat je op redlights 5 à 10 bij de leeftijd moet bijtellen, dus daar zoek ik op 20-25 jaar.
Nu staan er op RL redelijk veel Chinese / Aziatische meisjes in die regio. Yumi, Zizi, dingmei, Duona… allemaal "geverifieerde" advertenties… máár… tegelijkertijd lees ik hier veel verhalen over Aziatische dames die met fake foto's adverteren. Of 42 jaar zijn ipv 24 jaar.
Dus ik weet het niet meer. Iemand tips of goede ervaringen met een jonge (20-30 j) Aziatische slanke dame in regio Lier / Leuven / Genk? Die daar deze week nog is (want ze zijn ook snel terug weg, lijkt wel een duiventil)
Ik wil best een 25 km naar pakweg Genk rijden, maar geen 125 km naar Gent.
En 100 à 150€ voor een uur lijkt me ruim voldoende.
Staat er ook op met nog een andere naam ik dacht Alice en ze is niet goedkoopIemand ervaring met Vaska? (ontvangt bij Valentino als ik de foto's zie). Ik vind er geen recensie van, en staat al tijdje op RedL
VASKA
Bekijk bijlage 54391
Staat er ook op met nog een andere naam ik dacht Alice en ze is niet goedkoop