Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die heeft hier (al dan niet onder andere naam) al eerder gezeten. Volgens mij niet zo'n positieve recensie gekregen, maar kan ze niet zo snel vinden.

Deze zocht ik

@

Nirvana4622

Sorry, tijdje offline geweest, even met andere zaken bezig geweest.
Euhm ze lijkt wel op haar foto's, als in het is dezelfde dame. Echter heel erg mager, te mager voor mij. Ze zag er sjofeler uit dan haar foto's.
Toen ik met haar afsprak had ze nog geblindeerde foto's + mijn nood was hoog, had dringend iemand nodig en niet goed genoeg research gedaan. Vlug vlug afspraakje gemaakt zonder verder na te denken en dan kom je meestal bedrogen uit.
Haar persoonlijke hygiëne was ok, al proefde je wel dat ze rookte. poesje proefde ok. Hygiëne appartement/locatie en het bed waarop ze ontving waren ondermaats. Ik snap tot op de dag van vandaag nog altijd niet waarom ik me niet heb omgedraaid. Mijn hersenen zaten in mijn broek op dat moment.
ter info voor anderen: Adverteert nu onder werknaam Doll.

Wat baten borst en bil als de lul niet stijven wil?
Oke bedankt dan denk ik dat ik naar een andere opzoek ga, dankjewel voor de feedback 😁

Hallo,
Ik ben op zoek naar een date met een Aziatische schone, (echte) leeftijd 25 à 30 jaar. Regio: tussen Lier, Genk en Leuven.
Ik heb al geleerd dat je op redlights 5 à 10 bij de leeftijd moet bijtellen, dus daar zoek ik op 20-25 jaar.

Nu staan er op RL redelijk veel Chinese / Aziatische meisjes in die regio. Yumi, Zizi, dingmei, Duona… allemaal "geverifieerde" advertenties… máár… tegelijkertijd lees ik hier veel verhalen over Aziatische dames die met fake foto's adverteren. Of 42 jaar zijn ipv 24 jaar.
Dus ik weet het niet meer. Iemand tips of goede ervaringen met een jonge (20-30 j) Aziatische slanke dame in regio Lier / Leuven / Genk? Die daar deze week nog is (want ze zijn ook snel terug weg, lijkt wel een duiventil)

Ik wil best een 25 km naar pakweg Genk rijden, maar geen 125 km naar Gent.
En 100 à 150€ voor een uur lijkt me ruim voldoende.

De meid uit je foto is echt, het is alleen maar de vraag of ze ook daadwerkelijk daar op locatie is. Ik heb haar in ieder geval eens gezien in Dilsen toen ik eigenlijk een afspraak zou hebben met een andere meid.

M.b.t. je vraag.. volgens mij zijn er niet veel jonge Aziatische vrouwen te vinden op het moment. Als het ook daadwerkelijk ook de meid van de advertentie is, dan is Molly in Lommel/Leopoldsburg wel waar je naar op zoek bent. Ik heb haar ooit getroffen in volgens mij Luik. Rond de 25 jaar oud. Een beetje passief, geen gfe, maar wel dee moeite waard.

Nep profiel, @Alexas.morgan op instagram.

Nep profiel. @nanagersa_ op instagram

Iemand ervaring met één van deze dames?
Kan met "Reverse image search" niks geks vinden, maar ben toch wat huiverig.

Iemand ervaring met één van deze dames?
Kan met "Reverse image search" niks geks vinden, maar ben toch wat huiverig.
De eerste dame is Linda/Pocahontas. Een oudgediende. Ontving vroeger wisselend in Cupido Genk en Maasmechelen. Is tijdje eruit geweest en nu terug, lijkt besloten te hebben all in te gaan en volledig herkenbaar te zijn op haar profiel. Dat was ze heel vroeger ook. Geen idee wat haar beweegredenen daarbij zijn. Knappe griet met een heerlijk lijf (als je van Latina rondingen houdt) maar kan soms wat industrieel te werk gaan. Volle gas ertegenaan met niet heel veel gevoel. Als je dan zelf de controle kunt nemen en niet meteen binnen 5 minuten klaarkomt kun je een zalige date hebben. Ze heeft wel een hele duidelijke manier van communiceren en werken, met een aantal menu's. Voor meer info kun je haar het beste zelf appen, ze reageert altijd snel en duidelijk. De tweede dame heb ik in de regio nog niet eerder gezien. Opzet van de advertentie, teksten en "menu's" geven de indruk dat ze een vriendin is van de eerste dame en dat ze volgens het zelfde concept werkt. Ik zou de gok wel aandurven 🙃

De eerste dame is Linda/Pocahontas. Een oudgediende. Ontving vroeger wisselend in Cupido Genk en Maasmechelen. Is tijdje eruit geweest en nu terug, lijkt besloten te hebben all in te gaan en volledig herkenbaar te zijn op haar profiel. Dat was ze heel vroeger ook...
Ik stond eigenlijk al klaar om te zeggen dat dit ofwel niet Pocahontas is, ofwel niet haar eigen foto's zijn... maar na bestuderen van haar gezicht zie ik dat ze inderdaad dezelfde is!
Amai, die heeft nogal wat werk laten doen. De verfijnde neus is duidelijk, maar dat zal vast niet het enige zijn.
Is precies wel goed gelukt 👍

Ik stond eigenlijk al klaar om te zeggen dat dit ofwel niet Pocahontas is, ofwel niet haar eigen foto's zijn... maar na bestuderen van haar gezicht zie ik dat ze inderdaad dezelfde is!
Amai, die heeft nogal wat werk laten doen. De verfijnde neus is duidelijk, maar dat zal vast niet het enige zijn.
Ik wilde het allemaal niet zo expliciet zeggen, meer dat het dan tussen de regels leesbaar was voor de goede verstaander 😉 Zal de reden zijn dat ze er even uit is geweest qua werk.

Ik dacht al dat ik de tekst herkende.
Ben in het verleden één keer bij haar geweest onder de naam Yara.
Ze had voorheen ook een knap gezicht vond ik, maar dit ziet er ook niet verkeerd uit.

Terug
Bovenaan Onderaan