Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand deze 2 al gehad. Beide 18 jaar, als het al klopt..

is een draadje van hoor

Iemand ervaring met de nieuwe mirage meisjes in Diepenbeek ? Heb mijn oog laten vallen op

Iemand ervaring met de nieuwe mirage meisjes in Diepenbeek ? Heb mijn oog laten vallen op

Niet bij deze, wel bij Vika op dezelfde plek.
Zie recentie

@Nirvana4622 Lijkt Miryam een beetje op de foto's van haar advertentie? Ik lees dat ze een povere prestatie geeft, maar voor €80 wil ik zo'n geblondeerde bom wel eens uitproberen...
Sorry, tijdje offline geweest, even met andere zaken bezig geweest.
Euhm ze lijkt wel op haar foto's, als in het is dezelfde dame. Echter heel erg mager, te mager voor mij. Ze zag er sjofeler uit dan haar foto's.
Toen ik met haar afsprak had ze nog geblindeerde foto's + mijn nood was hoog, had dringend iemand nodig en niet goed genoeg research gedaan. Vlug vlug afspraakje gemaakt zonder verder na te denken en dan kom je meestal bedrogen uit.
Haar persoonlijke hygiëne was ok, al proefde je wel dat ze rookte. poesje proefde ok. Hygiëne appartement/locatie en het bed waarop ze ontving waren ondermaats. Ik snap tot op de dag van vandaag nog altijd niet waarom ik me niet heb omgedraaid. Mijn hersenen zaten in mijn broek op dat moment.
ter info voor anderen: Adverteert nu onder werknaam Doll.

Sorry, tijdje offline geweest, even met andere zaken bezig geweest.
Euhm ze lijkt wel op haar foto's, als in het is dezelfde dame. Echter heel erg mager, te mager voor mij. Ze zag er sjofeler uit dan haar foto's.
Toen ik met haar afsprak had ze nog geblindeerde foto's + mijn nood was hoog, had dringend iemand nodig en niet goed genoeg research gedaan. Vlug vlug afspraakje gemaakt zonder verder na te denken en dan kom je meestal bedrogen uit.
Haar persoonlijke hygiëne was ok, al proefde je wel dat ze rookte. poesje proefde ok. Hygiëne appartement/locatie en het bed waarop ze ontving waren ondermaats. Ik snap tot op de dag van vandaag nog altijd niet waarom ik me niet heb omgedraaid. Mijn hersenen zaten in mijn broek op dat moment.
ter info voor anderen: Adverteert nu onder werknaam Doll.
Dankjewel voor de nieuwe werknaam. Deze adverteert zich nu te pletter in Zutendaal en ik had, als het mij was gelukt, afspraakje gemaakt.
Blonde bimbo moest ik nog van lijstje afvinken, maar gezien jouw ervaring deze dus niet, waarvoor dank.

toevallig nog iemand gehoord van Katarina of zei nog bezig is met die trio dates met bi vriend? Kan iemand dat laten weten van deze dame

Bijlagen

• 50F41B03-D823-4300-8794-587A076A9C04.jpeg
    50F41B03-D823-4300-8794-587A076A9C04.jpeg
    129,7 KB · Weergaven: 62
Iemand ervaring met deze dame(s) in Hasselt? Advertenties zijn zeer gelijkaardig dus ik twijfel of het dezelfde persoon is of ze in hetzelfde huis vertoeven

iemand al bij deze geweest?
Afkomstig uit VK 😅😅😅 dat lijkt me toch waarschijnlijk niet waar te zijn .

En lijkt me in cupido te zitten in Genk aan de hand van de foto's. Zal ze wel zo uit zien

Lieve en lekkere meid, al zou ze graag wat pondjes kwijt raken. Ik houd wel van wat extra vrouwenvlees. Helaas was ze vrij passief (niet hot!!!) en erg voorzichtig; snel het condoom erom. Erg gevoelig rondom tepels, buik en binnen benen. Was ze zelf verrast over, maar ik voelde dat haar lichaam meer wilde. Ze hield het denk ik tegen. Geen tongzoenen. Tijdens het praatje had ze het over mindere ervaringen met bepaald volk in andere stad. Misschien dat ze daarom wat terughoudend was. Kortom niet voor herhaling vatbaar.

PS Voor een (snelle) wip, eenvoudige massage erna en beetje kletsen is ze overigens prima.

Dag collega's! Ik ben op zoek naar een eerste ervaring met een leuke meid van plezier. Zijn hier goede aanraders voor een eerste ervaring? Voorkeur gaat naar Nederlands sperekende maar engels is natuurlijk geen ramp! Ik ben zelf nog student dus de kosten liefst niet te zot ;)
Alvast bedankt!

Dag collega's! Ik ben op zoek naar een eerste ervaring met een leuke meid van plezier. Zijn hier goede aanraders voor een eerste ervaring? Voorkeur gaat naar Nederlands sperekende maar engels is natuurlijk geen ramp! Ik ben zelf nog student dus de kosten liefst niet te zot ;)
Alvast bedankt!
Selena, een Tsjechische die regelmatig in cupido zit is hier ook zeker geschikt voor denk ik. Die zal je zeker op je gemak stellen.

Terug
Bovenaan Onderaan