Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb Lola eens kort in het voorbij gaan mogen bewonderen (op dat adres ontvangen meerdere dames), ik zou het je niet aanraden. Denk dat je er een kleine 2 decennia bij mag optellen, of ze heeft heel ruig geleefd. Of je moet natuurlijk een liefhebber zijn van die niche…Ik heb eens met haar gebeld; ze adverteert ook met https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lola-sensuelle-3.html.
Los van leeftijdverschil vroeg ik naar de aangeboden opties in de ad.
NEEEH, uiteraard deed ze sommige zaken niet. Deze zijn nu wel geschrapt, maar ik had er geen goed gevoel bij. Dus niet gegaan.
Parels voor de zwijnen. Daar zijn ze toch voor bedoeld?Jij hebt wel een neus voor alle pareltjes
@Wallie64 ben jij zo al niet eens bescheten uitgekomen bij zo een Waals koppeltje of vergis ik mij?Parels voor de zwijnen. Daar zijn ze toch voor bedoeld?
Wist niet dat jij een zwijn wasParels voor de zwijnen. Daar zijn ze toch voor bedoeld?
Ik kan zelf niet zeggen dat ik in Zutendaal of Lanaken al vaak teleurgesteld geweest ben. Veel leuke meiden, Marina, Kayla, yasmin allemaal werkertjes. Enige teleurstelling was Laura in ZutendaalCircus in Lanaken/Zutendaal is ook weer terug van rondje.
Denk uiteindelijk dat TT cs een goed alternatief wordt in plaats van al die teleurstellingen.
Alleen relax massage met eventueel handmatig hoogte punt. Dacht in een andere advertenties van deze dame gelezen te hebben dat ze de massage geeft met kleren aan. Niet naakt of in lingerie.Iemand al massage gehad bij Li´da?
Massage met of zonder manueel hoogtepunt.
Ik een leuke dame uit Hasselt van 53j. Ik geef relax lichaamsmassages bij mij thuis, met of zonder manueel ( met de handjes ) hoogtepunt.old.redlights.be
Geen ervaring, maar de service zit vrijwel steeds goed in dit huis.Iemand ervaring met Monica of Leonora bij Casa Lucia.. ze zien er wel goed uit