Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze dame, geen review van terug gevonden.
Ben in Heppen bij haar geweest in de "corona"-tijd, toen noemde ze inderdaad nog Jonella. Is puur poen scheppen en weinig doen. Veranderd voortdurend van naam en plaats.
Ziet er in real eigenlijk jonger uit, kleine slappe borstjes waar je niet te veel mee mag spelen. Voor mij zeker geen herhaling!

Tussen 18 en 35
Nederlands of Engels sprekend tussen 18 en 35 ga je altijd min. 100 voor 30; 150 voor 1u zitten.
Lucia in Bilzen is aan te raden :) Prachtig donker meisje van rond de 25j. Topservice en leuke babbel in perfect Nederlands. 100-150. Als ze goedkoper was was ze veruit m'n favorietje en zou ik vaker langsgaan. Helaas kan ik het geld op dit moment nog niet opbrengen en is het voor mij te ver rijden.
80/30min heb je Femke in Neerpelt. Zij is lief en geeft wel een goede service. Is wel 37 maar ziet er nog goed uit. Babbelt honderduit.
Voor 70/30min en 120/u heb je Paula in Heusden-Zolder. Zij is wel ouder dan 40 maar daar moet je doorheen kijken. Spreekt ook niet zo goed Engels. Spreekt wel de taal van de liefde en heeft echt een ongeremde sexdrive. Supergeile dame. Veruit de beste service voor je geld. Gaat om de zoveel weken terug naar huis dus is niet altijd beschikbaar.
Dat is het wat Limburg betreft voor mij. Leuven is in mijn ogen nog beter qua prijs, daar heb je soms een aantal jonge mooie geile meisjes voor een zacht prijsje.

Dag collega's! Ik ben op zoek naar een eerste ervaring met een leuke meid van plezier. Zijn hier goede aanraders voor een eerste ervaring? Voorkeur gaat naar Nederlands sperekende maar engels is natuurlijk geen ramp! Ik ben zelf nog student dus de kosten liefst niet te zot ;)
Alvast bedankt!
Dan zou ik je Laura in genk aanraden. Hele leuke dame pijpt goed lekker sex met haar, veel mogelijk bij haar intiem met condoom en pijp
Iemand ervaring met deze dame(s) in Hasselt? Advertenties zijn zeer gelijkaardig dus ik twijfel of het dezelfde persoon is of ze in hetzelfde huis vertoeven

alleen met Amira heb ik ervaring is wel een leuke meid is alles mogelijk maakt tijd voor jou ben een 3 tal keer daar geweest wel nu al ff geleden maar wel echt een goeie service

Ze zijn hetero maar geven een lesbische show... Ofwel zijn ze gewoon eerlijk, ofwel is dit de pre-covid Roemeense meuk. Heeft iemand de show al gezien?
1 van de 2 staat hier al beschreven

1 van de 2 staat hier al beschreven

Tnx, Roemeense meuk dus... Het heeft even geduurd, maar ze zijn dan blijkbaar toch terug, niet zozeer de meisjes, maar de organisatie erachter.

iemand met meer info over deze dames?

Iemand deze 2 al gehad. Beide 18 jaar, als het al klopt..

Heel leuke meid! zeker de moeite waard voor mij.

Dag collega's! Ik ben op zoek naar een eerste ervaring met een leuke meid van plezier. Zijn hier goede aanraders voor een eerste ervaring? Voorkeur gaat naar Nederlands sperekende maar engels is natuurlijk geen ramp! Ik ben zelf nog student dus de kosten liefst niet te zot ;)
Alvast bedankt!
Ik zou Anne in Beverlo aanraden. Niet te duur en zeker goed. Stuur me pb voor info.

Hallo, nieuw hier op het forum,heeft er iemand ervaring met deze dame? Heb ze van tijd tot tijd zien passeren maar zie of vind er niet meteen iets over terug.

Ik heb eens met haar gebeld; ze adverteert ook met https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lola-sensuelle-3.html.
Los van leeftijdverschil vroeg ik naar de aangeboden opties in de ad.
NEEEH, uiteraard deed ze sommige zaken niet. Deze zijn nu wel geschrapt, maar ik had er geen goed gevoel bij. Dus niet gegaan.
Ik heb Lola eens kort in het voorbij gaan mogen bewonderen (op dat adres ontvangen meerdere dames), ik zou het je niet aanraden. Denk dat je er een kleine 2 decennia bij mag optellen, of ze heeft heel ruig geleefd. Of je moet natuurlijk een liefhebber zijn van die niche…

Terug
Bovenaan Onderaan