Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Denk deze dames ook in zelfde huis.

Denk deze dames ook in zelfde huis.

(y)

Thxs, interessant........., en lekker dichtbij. :love:

is waarschijnlijk dezelfde ghostwriter die dan ook antwoord. Ken er zo eentje, deed vroeger zelf prive en regelt nu afspraken voor een tiental meisjes... met 10 gsm s op haar buro en constant antwoorden, smsjes sturen enz...
in principe niets op tegen, dan hebben de meisjes meer tijd voor ons en zitten ze niet constant zelf op hun gsm bezig ... maar toch ... weet die telefoniste zelf wel wat ieder meisje voor extra's doen, wat inbegrepen is enz...

Eerdere reactie.

Oblivious

Meeloper

8 sep 20212922
Iemand bekend met deze jonge dame.

Jong krols poesje verlangt geile dekhengst

Ik ben als een geil stiefdochtertje dat zich graag laat aanhalen door haar stiefpapa. Ik krul mijn jonge gladde meisjeslijf lekker zwoel
old.redlights.be
old.redlights.be
Die foto's komen me bekend voor van een pand waar ik eens geweest ben. 2 punten:
1. Is in Neeroeteren, niet Maaseik.
2. De foto's van de desbetreffende dame waar ik naartoe meende te gaan waren prima in orde. Toen op de trap een overvette latina naar beneden kwam. Ondanks de hoge nood toch maar rechtsomkeert gemaakt.

iemand ervaring met Ann in kortessem?

Weg blijven is de boodschap! Ben er vorig jaar geweest, broek vol goesting en a d
Telefoon klonk ze heel lekker… maar valt dat serieus tegen! Is groot, heeft een pens, die ze trouwens mooi camoufleert op de foto's, en heeft echt geen mooi gezicht, zou gerust een vent geweest kunnen zijn… samengevat, is echt niet de moeite, pijpt zeer middelmatig, en sex is niet om over naar huis te schrijven…

Iemand hier al geweest? Lijkt te mooi te zijn
Staat in st truiden achter de vitrine, die bar herken ik maar kom even niet op de naam. Staan veel zulke poppetjes daar.
Denk Pin up girls, naast cats bekend van de tv reeks

Weg blijven is de boodschap! Ben er vorig jaar geweest, broek vol goesting en a d
Telefoon klonk ze heel lekker… maar valt dat serieus tegen! Is groot, heeft een pens, die ze trouwens mooi camoufleert op de foto's, en heeft echt geen mooi gezicht, zou gerust een vent geweest kunnen zijn… samengevat, is echt niet de moeite, pijpt zeer middelmatig, en sex is niet om over naar huis te schrijven…
Bedankt voor de feedback jammer dat er niks leuks te vinden is rond hasselt

Terug
Bovenaan Onderaan