ijsberenforum.com moet het zijn. De .nl is een heel andere site .Op www.ijsberenforum.nl wordt zo nu en dan gepubliceerd wie er aanwezig zijn. Helaas sterft die site een langzame dood omdat de moderators niet tegen kritiek kunnen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenijsberenforum.com moet het zijn. De .nl is een heel andere site .Op www.ijsberenforum.nl wordt zo nu en dan gepubliceerd wie er aanwezig zijn. Helaas sterft die site een langzame dood omdat de moderators niet tegen kritiek kunnen.
Ik ben in 3 van de 4 panden geweest. Alleen bij het Hofje was de naam duidelijk aangegeven. Daar ook €1 moeten betalen bij het draaipoortje. Dan nog een pand zonder poortje en eentje waarbij het poortje wel aanwezig was, maar je niet hoefde te betalen. Bij het 4e pand (ook zonder poortje) even een blik naar binnen geworpen, maar zag er nog minder aantrekkelijk uit.Ik denk dat hij niet alle panden kent of heeft bezocht. <knip> Hij is denk ik in Walhalla geweest en t Hofje.
Dan heb je het pand met (meestal) de leukste (jongere) dames gemist, die zit ook precies op de andere zijde. Maar het is per keer weer anders maar toch heel toevallig dat er ook dames zijn die ook in Eindhoven zitten. Tegenwoordig wisselen ook de dames van plaats.Ik ben in 3 van de 4 panden geweest.
Hoi, Wellicht is Cindy (Esperanza 107) iets voor jou. Ga maar eens kijken…Hallo, ik ben sinds kort in het noorden komen wonen en ben nog erg onbekend in Leeuwarden. Ik heb een voorkeur voor slanke latina's. Heeft iemand een goede tip?
Klopt Esperanza kan je gewoon naar binnen lopen en heeft twee ingangen naast elkaar. Als je de eerste pakt dan heb je een beetje aan het eind Cindy zitten aan de linker kant. Ze is wel GFE ja, pzc doet ze in ieder geval. Tongen weet ik niet, nooit behoefte aan gehad bij haar. Je kan haar eigenlijk niet missen, ze is er altijd.Dank voor de tip.
Is Esperanza dat huis zonder hek bij de ingang?
Ik zie daar geen kamer 107.
Ze gaan daar nu sluiten. Ik kijk later wel weer.
Is die Cindy een beetje goed in GFE?
Deze dan, oogt goed op foto'sGroningen heeft ook niet echt wat ik zoek, waar zijn toch de skinny hot latina's gebleven?
Is die Cindy er vandaag misschien dan wél? Of bestaat ze niet........
Ik probeer het nog één kee
Dag Latinlove,Hoi, Wellicht is Cindy (Esperanza 107) iets voor jou. Ga maar eens kijken…
Het is niet dat je lastigvalt, maar tips van medewandelaars in twijfel trekken maakt je nu eenmaal niet populairder….ik denk dat het gewoon toeval is maar ik zal hier niemand meer lastigvallen.
Ja dat is onze Cindy Beter zoeken Latinlove!Kamer 107 esperanza was gisteravond aanwezig met slanke latina met beugel. Verder schijnt Moulin Rouge per 1 juli weer open te gaan.
@Fredje020 lang slank voor weinig klinkt niet verkeerd waarom toch afgezien? Welk dagdeel was je er?
Zou mooi zijn, wat meer dames in Leeuwarden.Gisteravond snel een rondje Weaze gemaakt, er waren al een aantal dames terug van vakantie, en wat schetste mijn verbazing Moulin Rouge is weer open. Alle gordijnen waren dicht, maar kreeg net het idee dat ze allemaal bezig waren.