Tomkoosher
Wandelaar
- 49
- 05/05/22
- 27
Tot hoelaat zijn er dames in Leeuwarden?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee er zitten nog geen dames in, alleen de deuren zijn open. Het wachten tot er dames komenZou mooi zijn, wat meer dames in Leeuwarden.
Toch wel een beetje vreemd, laatst was ik op de Weaze en was een gedeelte van Esperanza of dicht
Panden zijn doordeweeks tot middernacht open, vrijdag en zaterdag tot 1 uur. Dat is natuurlijk geen garantie dat er dan nog dames zijn.Tot hoelaat zijn er dames in Leeuwarden?
Vandaag 2 dames aanwezig. Twee dames die er vroeger ook zaten.Nee er zitten nog geen dames in, alleen de deuren zijn open. Het wachten tot er dames komen
Dat is in Walhalla en de prijs klopt volgens mij nog steeds maar wat daar zit is meestal al ver over de houdbaarheidsdatumIk was begin dit jaar een keer in Leeuwarden en had een dame voor std. Service voor €30 in een bepaald pand. Is dat nog steeds een gangbare prijs daar ?
Nog steeds niemand geweest? Foto's zien er goed uit, sommigen wel erg goed. Wisselt wel vaak van nummer, nu al 3 keer gewisseld.Deze dan, oogt goed op foto's
Nice Latina hot and complacent
I am beautiful Latina, sex is my passion, love is acommodating. Also warm you I hope you come so we can have a good time. ...www.kinky.nl
Bedankt Lullogrande,Hey Autist85,
Wellicht is Claudia wat voor je. Oost europees met heel mooi figuurtje en spreekt heel behoorlijk Nederlands. Zit in Walhalla door het draaihek gelijk eerste kamer rechts.
Ik heb iig goede ervaringen met haar.
Ik ben van plan binnenkort naar Leeuwarden af te reizen voor een leuk pleziertje. Mijn voorkeur gaat uit naar slanke Oost Europese dames. Wie zou ik dan zeker moeten bezoeken?
Eventueel mag slank Latijns ook hoor.
Ben benieuwd!
Kan je zeker aanraden om Madaline in LoveNjoy te bezoeken, op nummer 6 zit ze als het goed is. Is vaak niet echt sexy gekleed ofzo, maar wel een erg lekker slank lichaam.Ik ben van plan binnenkort naar Leeuwarden af te reizen voor een leuk pleziertje. Mijn voorkeur gaat uit naar slanke Oost Europese dames. Wie zou ik dan zeker moeten bezoeken?
Eventueel mag slank Latijns ook hoor.
Ben benieuwd!
Of misschien in Esperanza kamertje 14 Camila misschien ? Schijn er maandag weer te komen .Kan je zeker aanraden om Madaline in LoveNjoy te bezoeken, op nummer 6 zit ze als het goed is. Is vaak niet echt sexy gekleed ofzo, maar wel een erg lekker slank lichaam.
Toen Heerenveen nog open was ben ik ook eens bij een oost europese Ingrid geweest. Later zat ze in Leeuwarden. Weet je of dit toevallig dezelfde Ingrid is?Ingrid uit Roemenië is een goede optie. Zit in Esperanza eerste deur rechts (nieuwe gedeelte). Karla is ook de moeite waard, zit twee deuren verder in dezelfde gang.
En anders even in LovenJoy kijken. Daar zitten eigenlijk alleen maar Oost blok dames. Madalina is daar een topper en erg slank.
Ja dit is dezelfde Ingrid!Mooie reacties! Kan ik wat mee, bedankt!
Toen Heerenveen nog open was ben ik ook eens bij een oost europese Ingrid geweest. Later zat ze in Leeuwarden. Weet je of dit toevallig dezelfde Ingrid is?