Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWie zit er in het hofje nummer 4 of 5 voor nederlandse dame die fries praat blond haar heeft
Bedankt voor de informatie.Je moet sowieso niet 's avonds laat of 's nachts heen, dan zijn de meeste al gestopt. Ik denk dat je begin v/d avond tot max een uur of 10 het meeste kans maakt. Overdag zou ik zo niet weten, dan kom ik er nooit.
Bedankt voor de informatie.Overdag zitten de meeste latinas er ook. Vanaf 11.00 beginnen ze.
Dame met een imposante voorgevel. Lekkere kont, normaal postuur. Deze dame kan goed geneukt worden. Doet niet moeilijk als er flink gestoten wordt. In 2 standjes de klus geklaard. P+N 50€, maar lijkt me dat beffen en PZC tegen meerprijs wel mogelijk is. Hongaarse Anita.Wie is die lekkere meid in Hofje 26? Blond haar (geverfd), goed slank figuur, flinke tieten.
Iemand ervaring met haar, ze ziet er goed uit, maar is ze ook goed?
Dat wou ik doen maar dan is een naam wel handigMaar niet even ervaring delen?
Zul je nog een keer heen moeten dus, Wij zijn nu erg nieuwsgierig.Dat wou ik doen maar dan is een naam wel handig
En kamernr wist je ook niet. 'Boven bij de tweede trap'. Weet niemand waar dat is.Dat wou ik doen maar dan is een naam wel handig
Wat betreft Camila, Ben jaren lang bij haar gekomen , ook toen ze vroeger in Esperanza op 14 meestal werkte. Na de Corona was zij op 14 in L & Y. En volgens sommigen is zij nu weer op 14 geweest in Esperanza. Maar gordijn hangt er altijd precies zelfde bij. Dus denk ......... Helaas. Snik.Veel recensies hier in Leeuwarden zijn zonder naam (heten dan Naamvergeten) of zonder kamernummer (Hester). Of nog erger met foute sexhuisvermelding (Camila).
Op Sj staat dat er Esperanza I en II open zijn en er inmiddels 13 dames aanwezig zijn.Is er al wat meer actie in de huizen die net weer open zijn? Ik ben al even niet geweest omdat ik t vond tegenvallen.
Deze info is onwaar.Op Sj staat dat er Esperanza I en II open zijn en er inmiddels 13 dames aanwezig zijn.
Waarom?Deze info is onwaar.
Ik ben er gisteravond rond 20.00 geweest .. toen zaten er 3 dames. De advertentie op SJ is iets te optimistisch .Op Sj staat dat er Esperanza I en II open zijn en er inmiddels 13 dames aanwezig zijn.
Wat is Sj ? En Camilla nr 14 zal wel naar huis wezen. En ik denk dat erop 1e etage ook nog wel eens 1 kan wezen. Ik was er rond 6 uur even loeren.Ik ben er gisteravond rond 20.00 geweest .. toen zaten er 3 dames. De advertentie op SJ is iets te optimistisch .
SJ = sexjobs.nlWat is Sj ? En Camilla nr 14 zal wel naar huis wezen. En ik denk dat erop 1e etage ook nog wel eens 1 kan wezen. Ik was er rond 6 uur even loeren.
Vroeger komt nooit terug, En tijden van toen , met veel jongvee en veel bezette ramen , en voor de helft van de prijs dan nu ?? Moet je volgens mij veel geduld hebben.Zouden de tijden van vroeger weer terug komen? Het is mij nu te rustig en te weinig keuze