Leeftijd dvp's in advertenties vs werkelijkheid

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
431
04/07/21
556
28
Inmiddels is vrijwel iedereen er inmiddels denk ik al aan gewend, maar ik blijf het toch apart vinden dat het zo normaal is in deze branche om in een add te jokken over de leeftijd van een dvp. Ik bezoek echt zelden dames waarvan de leeftijd ook daadwerkelijk blijkt te kloppen. Niet dat ik er vaak naar vraag, maar soms komt het wel eens ter sprake en als ik dan eerlijk ben over mijn eigen leeftijd (en dat ben ik op zo'n moment ook altijd), krijg ik als ze het wil vertellen meestal denk ik ook de echte leeftijd van de dame te horen. Deze leeftijd komt vrijwel nooit overeen met wat er in hun add staat en wijkt soms zelfs heel ver hier van af. Nou denk ik dat dit te maken heeft met het feit dat ik vooral (massage)salons bezoek waar de dames hun advertentietekst denk ik zelden zelf schrijven. Het gekste wat ik op dit vlak heb meegemaakt is een geadverteerde leeftijd van 28 jaar en werkelijke leeftijd van 50 jaar.
Hoe dan ook, ik vraag mij hierdoor af of het nog nut heeft als dvp, of diegene die hun advertentietekst opstelt, om de echte leeftijd flink naar benenden bij te stellen, als wij als wandelaars toch al weten dat er een grote kans is dat het niet klopt?

Afgezien van of het zin heeft voor de dame om te jokken over de leeftijd blijf ik het toch wel irritant vinden dat het vaak zo afwijkt van elkaar, want de foto's bij de adds zijn soms dusdanig gefotoshopt of onduidelijk dat zelfs een redelijke schatting van de leeftijd vrij moeilijk is. Nou is leeftijd niet per se een ding voor mij, maar het loopt maar al te vaak te ver uit de pas met de werkelijkheid en als een dame in werkelijkheid zichtbaar toch veel ouder eruit ziet en dus in werkelijkheid ook is, dan voel ik mij iedere keer toch weer een beetje bedrogen.

Persoonlijk waardeer ik het daarom des te meer als een dame juist wel haar echte (of realistische) leeftijd vermeld en neem ik zoiets soms mee in mijn overweging om bij een dame terug te gaan of niet, los van hoe de ervaring was. Ik weet niet of er meer wandelaars zijn die er ook zo over denken, maar het doet mij dus wel steeds vaker afvragen wat het nut nog is van jokken over de leeftijd van de dames.

helaas wat Opa zegt... alhoewel ik al blij zou zijn met een 'leeftijdsbereik'.
Ik zoek over het algemeen namelijk niet die popjes van net aan 20, mijn leukste momenten waren met dames van eind 20 t/m 40 ofzo
Precies!
Leeftijd is maar één ding... Passie en inzet zijn (zoveel) belangrijker!

Maar... die foto's van 15 jaar geleden... en een leeftijd die nergens op slaat... zijn dus écht wel storend!

Ik kijk inmiddels niet meer van op als er een oudere dvp de deur open doet. Maar voor mij is leeftijd slechts een getal; als ze mij maar niet doet denken aan mijn overgrootmoeder. Daar ga ik niet zo goed op. 😅

Hoop bloedgeile hongerige milfjes meegemaakt die mij alle hoeken van de kamer hebben laten zien en mij weer met knikkende knietjes naar buiten hebben gestuurd! 😜

Ik kijk inmiddels niet meer van op als er een oudere dvp de deur open doet. Maar voor mij is leeftijd slechts een getal; als ze mij maar niet doet denken aan mijn overgrootmoeder. Daar ga ik niet zo goed op. 😅

Hoop bloedgeile hongerige milfjes meegemaakt die mij alle hoeken van de kamer hebben laten zien en mij weer met knikkende knietjes naar buiten hebben gestuurd! 😜
Voor jou niet maar voor anderen is het wel een probleem als je voor een jonge dvp bent gekomen en een oudere dvp doet de deur open dan is dat flink balen, maar ook zij zal flink balen want ik ben gelijk weg ik doe hier niet aan mee.

Tja, het is eigen aan de branche. Ik ga er eigenlijk van uit dat je in de meeste gevallen minstens 5 à 10 jaar bij de leeftijd mag tellen. Zo lang ik de dame aantrekkelijk vind trek ik me er meestal niet veel van aan. Mijn beste ervaringen zijn toch bijna allemaal met dames die de 30 ruim voorbij zijn.

Het stoort mij ook steeds meer. Het lijkt steeds erger te worden. Kon je er vroeger 10 jaar bij optellen tegenwoordig is 20 jaar meer geen uitzondering meer.

Bovendien stoort het me ook dat mensen die hier recensies schrijven gewoon blijven volhouden dat een dame er prachtig uitziet, op de foto's lijkt en echt in de 30 is. Al een paar keer gehad dat ik daar op dacht te kunnen vertrouwen...
Maar vervolgens deed een uitgebluste herintreder van in de vijftig de deur open. Denken dat je afspreekt met een leuke dame van eind twintig, begin dertig en eenmaal ter plekke het idee hebben dat haar moeder of oma de deur open doet, dat is echt enorm balen. En ook iets dat iedereen toch waarneemt, lijkt me.

Ik vind het geen enkel probleem als je als wandelaar minder hoge eisen hebt. Dat je enorm kunt genieten van oudere dames, wat mij bij de fittere en fraaiere exemplaren soms ook echt wel overkomt. Maar ik snap werkelijk niet dat je in een recensie alhier gewoon opschrijft dat ze dertiger is.... Heb je zo weinig ervaring met vrouwen dat je dat al niet kunt inschatten? En een toch wat uitgezakt of gewoon dik (tov foto's) figuur van een vijftiger ( waar niets mis mee is als je ervan houdt) omschrijven als een goddelijk lichaam, lijkend op de foto's...
Ik snap dat smaken verschillen, maar een vijftiger onderscheiden van een dertiger is toch niet zo moeilijk....

Willen ze de dame dan pleasen of spelen ze het spelletje mee?
Deze site is toch juist bedoeld om elkaar hierover te informeren?

De prijzen worden hoger en de diensten ingewikkelder met steeds meer extra's. De eisen worden van hun kant soms ook steeds hoger. Soms lees ik hier dat mensen zelfs eerst hun visitekaartje moeten tonen etc!

Dan mag je toch minimaal verwachten dat de foto's representatief zijn? Als ze ouder zijn, prima. Maar de foto's moeten wel het juiste beeld geven.
Ik heb me voorgenomen voortaan direct om te draaien als een dame echt niet meer lijkt op de foto's van 20 jaar terug. Ik denk dat alleen wanneer we dat allemaal doen er misschien iets zou kunnen veranderen.

En wanneer iemand die een recensie schrijft dat wel met gevoel voor de realiteit doet.
Of anders minimaal aangeeft dat hij er gewoon geen kijk op heeft. Of dat uiterlijk voor hem geen rol speelt. Ik ken er die het werkelijk niet uitmaakt hoe een dame er uit ziet. Die raken van welke blote dame dan ook al opgewonden.

Laatst bewerkt:
Ik heb het niet zozeer met leeftijd als wel met iets waardoor ik de vrouw aantrekkelijk vind. Als ik niets aantrekkelijks zie dan wordt het bezoek echt geen succes. Toch is het moeilijk om te draaien als je er al bent. Laatst had ik dat.

Ik ging toch naar binnen en wist dat het een tegenvaller zou worden. En dat werd het ook. Nu heb ik me dat voorgenomen niet meer te doen. Dan maar even door de zure appel heen bijten, omdraaien en weggaan.

Inderdaad een bekend fenomeen dat de werkelijke leeftijd wat naar boven afwijkt. Als de dame lijkt op de foto's en/of er nog steeds goed uitziet, dan is een paar jaar erbij geen probleem. Binnenkort een date met een dame van 24 jaar wat ik toch aan de jonge kant vindt. Met de marge die bureaus aanhouden zal ze vast ergens rond de 26/27 jaar zijn inmiddels. Prima dan dus.
Als een dame voor mij uiteindelijk niet aantrekkelijk blijkt te zijn omdat de echte leeftijd veel hoger is, dan kap ik het alsnog af.

Een dame van begin de dertig die adverteert als iemand van 29, tja, dat is zo'n beetje standaard. Dat gebeurt zodanig veel dat ik er standaard ook van uit ga dat er een paar jaartjes worden afgetrokken. Zolang een dame kan doorgaan voor de leeftijd die ze adverteert, niet echt een probleem.

Natuurlijk ook al dames tegengekomen die adverteren al 5 jaar adverteren als 29-jarige en al in de veertig zijn. Tja, in dat geval, je kar keren bij de ingang.

Een beetje 'smokkelen' met leeftijd daar kan ik mee leven, maar ze moeten het niet overdrijven. 31 vermelden terwijl ze mid 40 zijn, levert meestal teleurstelling op. Zelfde heb ik met mollige dames. Alle respect, maar ik ga er gewoon niet goed op. Foto's zie ik dan graag ook enigszins realistisch. En nu de prijzen rap de hoogte ingaan verwacht ik ook meer van de dames die deze hogere prijzen hanteren.

Ik heb in al die jaren maar een enkele keer meegemaakt dat de leeftijd zo verschilde van mijn verwachtingen dat de kwaliteit van de date daar onder leed.
Tel standaard maar tussen de 5-10 jaar erbij voor dames die adverteren met 35-40. Een mooie dame van 45 zal toch meer klanten krijgen als ze 38 je in de advert zet.
Ik heb meer moeite met foto's die totaal niet meer actueel zijn. Dat is een totale afknapper. En toch maar twee keer in mijn leven rechtsomkeer gemaakt omdat het te gek was. Alle andere keren gewoon naar binnen. Dus het werkt wel.

Ik heb in al die jaren maar een enkele keer meegemaakt dat de leeftijd zo verschilde van mijn verwachtingen dat de kwaliteit van de date daar onder leed.
Tel standaard maar tussen de 5-10 jaar erbij voor dames die adverteren met 35-40. Een mooie dame van 45 zal toch meer klanten krijgen als ze 38 je in de advert zet.
Ik heb meer moeite met foto's die totaal niet meer actueel zijn. Dat is een totale afknapper. En toch maar twee keer in mijn leven rechtsomkeer gemaakt omdat het te gek was. Alle andere keren gewoon naar binnen. Dus het werkt wel.
Het werkt omdat de meeste wandelaars kwantiteit boven kwaliteit kiezen (zolang het maar een kutje heeft mentaliteit), als ze echt ballen hadden dan zouden ze gelijk rechtsomkeer maken en voor echte kwaliteit kiezen inplaats van uitgerangeerde dames te bezoeken die hun beste tijd gehad hebben en de boel zitten op te lichten met photoshop of foto's van tig jaar geleden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een aannames.
Ik verkies kwaliteit boven kwantiteit.
Daarom betaal ik ook meer dan gemiddeld.
Als het niet uitmaakt hoe ze eruit ziet kan ik beter een tissue volblaffen en het geld in mijn zak houden.

Kwaliteit betekent goed zoeken, je verstand gebruiken en een dvp op waarde schatten.
Als je dat goed doet zijn teleurstellingen, zelfs na tig jaar wandelen, op 1 hand te tellen.

Als je echt ballen hebt moet je gewoon goed zoeken en betalen wat het waard is.😊

Wat een aannames.
Als het niet uitmaakt hoe ze eruit ziet kan ik beter een tissue volblaffen en het geld in mijn zak houden.

Kwaliteit betekent goed zoeken, je verstand gebruiken en een dvp op waarde schatten.
Als je dat goed doet zijn teleurstellingen, zelfs na tig jaar wandelen, op 1 hand te tellen.

Als je echt ballen hebt moet je gewoon goed zoeken en betalen wat het waard is.😊
Precies dit. Alleen maken sommigen hier een sport van om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten met hun droomvrouw.
Zie alleen al de hoeveelheid klaagtopics hier over de prijzen en het onvermogen van sommigen daar zich in te leven in de argumentatie van anderen.

Wat een aannames.

Ik snap jouw uitgangspunten best, maar mijn punt hierbij is dat je op basis van de advertenties van veel dames geen goede inschatting kunt maken, omdat bijvoorbeeld de leeftijd niet klopt en de foto's vaak niet representatief zijn.

Als goed zoeken, om in jouw woorden te blijven, betekent dat ik honderden euro's leergeld moet betalen om er achter te komen welke dame wel voldoet aan de verwachtingen die ik heb op basis van de advertentie, dan vind ik dat behoorlijk zonde van mijn tijd en geld.

Betalen wat het waard is behoort helaas vaak niet tot de mogelijkheden, omdat de meeste dames niet onderhandelen over hun hoge tarieven en ik dus niet minder kan betalen dan in de advertentie staat, zelfs al laat de service te wensen over.

Laatst bewerkt:
Sommige dames is hun leeftijd moeilijk te schatten, en "je vraagt een dame niet naar haar leeftijd". Wil ze graag 29 zijn, terwijl ze aantal jaren ouder is, en ze ziet er goed uit, prima.

Ik zoek bewust op 35+. Is ze dan in werkelijkheid 45+, is het prima, want ik geef de voorkeur aan leeftijdsgenoten of ouder. Waar ik meer tegenaan loop is dat de leeftijd er niet bij staat. Niet eens een range als 'dertiger'. Vooral massagesalons hebben hier een handje van. En weinig en onduidelijke foto's heb ik ook een hekel aan. Soms neem ik toch de gok, met de ene keer een tegenvaller en de andere keer een meevaller.

Betalen wat het waard is kan alleen als je de dvp's achteraf betaald naar haar gegeven service maar zo werkt het niet je betaald de dvp altijd vooraf en dan moet je afwachten of zij het waarmaakt. En meer betalen geeft je ook geen garantie dat de dvp haar echte leeftijd gebruikt en goede service biedt. Wat wel kan helpen is recensies lezen en hier navraag doen of de dame op de foto's lijkt en goede service biedt en zelfs dan heb je geen 100% garantie op een goede afloop want recensies kunnen ook niet kloppen en niet naar waarheid zijn ingevuld, kortom wandelen blijft een risky business.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan