Leeftijd dvp's in advertenties vs werkelijkheid

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Veel dames denken dat alle mannen alleen maar gedreven worden door geilheid, die de autosleutels pakken, 20 km rijden, een quickie doen en naar hun werk gaan. Misschien is dit ook zo in andere landen waar ze vandaan komen. Afgezien van de verkeerde leeftijd, zie ik in advertenties wat onzin zoals "Last 2 days", "New in town", "Photo 10000% real", "GFE ready to party". En dan een heel essay in de advertentie en een waarschuwing om te lezen voordat je contact opneemt. Deze dragen nergens aan bij, net als het vermelden van een verkeerde leeftijd en het uploaden van oude foto's. Nou ja, je weet dat ze ook geen zakenvrouwen zijn, dus ze proberen alles om aandacht te trekken (zelfs negatieve aandacht is aandacht). Sommigen maken gewoon een fout bij het voor het eerst opzetten of wie wil hun onzekerheden adverteren.

Ik tel standaard +/- 5 jaartjes erbij. 28 is vaak begin 30. Begin 30 is vaak 35, etc. Als er 30 staat en de dame ziet er uit als 50 dan draai ik om.
Het is misschien de uitzondering op de regel hoor, maar dat is misschien ook een reden voor dames om steeds lagere leeftijd te adverteren. Als je met je werkelijke leeftijd adverteert denken ze dat je 5-10 jaar ouder bent en komt er misschien geen afspraak

Ik adverteer niet meer maar heb er ook wel eens over gedacht om wat jaartjes eraf te snoepen om bovenstaande reden. Heb dat nooit gedaan, maar als ik nu weer zou gaan adverteren dan zou ik dat zeker overwegen omdat ik inmiddels de 30 ben gepasseerd. Dat is denk ik toch de grens voor de meesten.

Het is misschien de uitzondering op de regel hoor, maar dat is misschien ook een reden voor dames om steeds lagere leeftijd te adverteren. Als je met je werkelijke leeftijd adverteert denken ze dat je 5-10 jaar ouder bent en komt er misschien geen afspraak

Ik adverteer niet meer maar heb er ook wel eens over gedacht om wat jaartjes eraf te snoepen om bovenstaande reden. Heb dat nooit gedaan, maar als ik nu weer zou gaan adverteren dan zou ik dat zeker overwegen omdat ik inmiddels de 30 ben gepasseerd. Dat is denk ik toch de grens voor de meesten.
Ik heb juist niets met dames onder de 30, liever van mijn eigen leeftijd (40-55). Ik voel me een viezerik als ik een meid van in de 20 ga bezoeken. Van mij mogen oudere dames daar gewoon open over zijn.

Dat is ook de reden dat ik niet bij elke dvp het volle pond wil betalen. Ik bedoel waarom zou ik bij een dvp die zich 28 jaar voordoet maar in werkelijkheid de 40 gepasseerd is 200 euro betalen, nergens voor nodig. Ik bezoek liever dan een jonge dvp met een goede service die er knap uitziet en strak in haar vel zit dan dat ik een oudere dvp bezoek die de boel bedonderd. Als ik een afspraak heb met een dvp en ze blijkt aan de deur veel ouder te zijn dan loop ik net zo makkelijk weer weg, ik hou niet van zulke spelletjes.

Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je? Vele vrouwen weten pas na hun 30 wat ze écht willen in bed! Lekker!

Leeftijd maakt niet zoveel uit voor mij (minimaal 25 - maximaal 50 jaar) als ze maar lief, gezond, hygiënisch, verzorgd, aantrekkelijk en botergeil zijn. Genoeg toppers op mijn lijstje; mag absoluut niet klagen. Age is just a number! 😛😝😜🤪
Helemaal mee eens , ga naar de hoeren om geile dingen te doen en belangrijk voor mij zijn de dingen die jij opnoemt en al dat gelul over leeftijd of afkomst zal mij mijn reet roesten want als je op hun verhalen ingaat kom je al heel snel tot de conclusie dat het meestal de fabeltjeskrant is wat uit hun mond komt.

Terug
Bovenaan Onderaan