Recensie Poe Tessenderlo-Ham 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Danny

Vaste klant
103
02/02/22
91
20
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/bounty-poe-6.html
Totale kosten (in euro)
150€
afgelopen week zin in een Thaise massage met iets extra… op RL deze dame gevonden en aangezien ik in de buurt was via WA contact gezocht en een uurtje later stond ik voor de deur van haar appartement.
Ze vroeg wat ik graag zou willen, ik wou massage met intiem dus voor 150€ deal gemaakt.
Ze bracht het geld weg en kwam terug met een kom water 🙈. Ik mocht op het bed gaan liggen en ze waste de voor en achterkant. Alles afgedroogd en dan begon ze aan de massage met geurloze olie…ze wreef mijn hele achterkant in op een snelle manier waarvan ik dacht, ok, als alles ingeolied is dan begint de massage…nee dus, ze bleef vrij hard op en neer vegen ipv een opbouwende opwindende massage…na enkele minuten mocht ik me omdraaien en was de voorkant and beurt. Ze zag dat de soldaat al op oorlogssterkte was en nam hem heel voorzichtig in haar mondje…pijpkunsten waren zeer middelmatig en het adtrekwerk was ook eentonig. Dan maar haar op haar rug gelegd en haar harige poesje gebeft tot ze kronkelde en zei "je maakt me gek" in thais Nederlands 😅… tijd dus om een jasje aan te trekken en van bil te gaan. Maar toen ze de cd aandeed schrok ze van de maat van mijn soldaat… I have small pusy like al Thai lady zei ze… dus heel voorzichtig in missionaris tot de helft er in geschoven en zo een 10 tal minuten geneukt…na 3x vragen of ik al klaargekomen was me terug getrokken en alles op haar buik geschoten… nu mocht ik wel naar de badkamer voor een douche 🙈
Al bij al een teleurstellende date met een van uitzicht mooie dame… geen herhalingsgevaar…😔

Terug
Bovenaan Onderaan