Nickname12345
Newbie
Bereikbaarheid en parking zijn geen probleemWaar ergens in Leuven bevindt dit schatje zich? Is er parkeerplaats of is het dicht bij het station toevallig?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBereikbaarheid en parking zijn geen probleemWaar ergens in Leuven bevindt dit schatje zich? Is er parkeerplaats of is het dicht bij het station toevallig?
Post dan eens een printscreen van die recensie![]()
Layla for queen of BelgiumAls ze de deur opendoet, zie je een mooie meid met mooie lingerie aan. Tijdens de kennismaking krijg je onmiddellijk een goed gevoel. ( vraagt wel welke taal ze kon spreken ). Gezien ik een eigendom heb in haar geboortestad klikte het direct en konden we ineens verder aan de real stuff beginnen.
Ze geilt jou helemaal op met haar lichaam om dan over te gaan naar het pijpen. Dit heeft ze eerst met condoom gedaan daarna is ze overgegaan naar zonder.
Jammer dat je de dame niet kan beffen ( gezien ik dit wel graag doe). Hierna verschillende standjes waarbij je toch wel het stevige werk moet bovenhalen hoor zowel in het poesje alsook anaal. Neemt ook wel iniatief en ligt er zeker niet als een lappenpop bij. Ze heeft inderdaad ook een borstvergroting laten doen maar deze zijn heel goed gedaan waardoor het zeker niet storend is.
Layla keek zeker ook niet naar de klok ( mss omdat ik de laatste was ). Had een uur geboekt en heb er toch bijna 90m binnen geweest. Na alle fun and games ( toch meer dan een uur )neemt ze ook wel uitgebreid de tijd om te babbelen en te knuffelen.
Oftewel een lucky shot dat ik de laatste was maar ik ga toch nog eens kijken in het kort.
P.s ze kan echt koreansze heeft daar gewoond.
Wat moet je nog weten, kan je alles vertellen![]()
250 is 2 times but anal. 200 is 2 times since 100 is 1 timeAls je 250 betaalt, mag je 2 keer komen.
Zis de beste van leuven. Kzou elke dag willen gaan. Maar ni rijk genoeg daarvoor. Maar is echt de moeite om haar te bezoeken.Deze mooie meid vandaag bezoek gebracht.
Had er veel van gelezen maar toch heeft ze mij nog verbaasd.
Wat een mooi lief meisjes
Kussen volonte en ook heerlijk haar anaal genomen.
Heb haar zeker 30 min anaal genomen en ze kreeg er maar geen genoeg van het moest harder en harder.
Ze was nog meer aan genieten dan mij
Beste wat ik ooit meegemaakt heb van zo een mooi slank meisjes.
Man ze kan wat hebben.
Echt een toppertje.
Ga ik nog terug naar haar.
100 procent zeker weten.
Een toppertje in Leuven
Kwaliteit betalen we wel voor.Prijzen precies ook goed naar omhoog gegaan?
200,-/uur neem ik aan... en 50,- extra voor anaal?Prijzen precies ook goed naar omhoog gegaan?
Geen gedacht copain. Ik ben vorig jaar geweest en was niet 200.200,-/uur neem ik aan... en 50,- extra voor anaal?
Ze spreekt in mijn ogen wel goed engels hoor. Maar als ze kan schakelt ze nr het frans…spreekt ze ook goed engels?
Engels gaatHoe is haar Engels? Zou graag eens langsgaan, maar mijn Frans is nogal gelimiteerd en ik zie hier dat de meesten Frans met haar spreken.