Recensie Layla, Leuven 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet persoonlijk niet wat ik van haar moet vinden. Had een bericht gestuurd en kwamen een uur overeen voor 30min. Ze had ook al reeds het adres doorgegeven, ontvangt in de buurt achter Kinepolis.

Een half uur voor de afspraak laat ze weten dat er iets onverwachts is tussengekomen en dat ze moet annuleren. In een tweede bericht stuurt ze "sorry", ik laat weten "no problem". Twee uur later krijg ik opeens terug een bericht van haar met enkel haar adres en nog een half uur later "i am not sorry".

Lijkt mij persoonlijk één die echt alleen maar uit is op het geld...

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/layla-new/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de zoveelste keer bij Layla langsgeweest te zijn, wordt het maar eens tijd dat ik een account aanmaak en een review schrijf.

Gisterenavond ben ik bij haar geweest en het was weer super zoals de vorige keren. Layla is een vriendelijke en knappe dame

Een afspraak maken is via WhatsApp. Hier kan het in het Engels, wanneer je bij haar bent is het wel in het Frans te doen. Haar Frans is goed.

Bij het binnenkomen begint ze je te kussen en aan je oren te lekken/in je oren kreunen. Wat ik persoonlijk enorm geil vind. Terwijl we bezig zijn vraagt ze om samen te douchen. Waar ik natuurlijk ja op zeg. Wie zou hierop nu nee zeggen?

Daarna gingen we samen op het bed liggen en zijn we verder beginnen kussen. Ze werkt zich stilletjes aan naar beneden en begint te pijpen dit is wel met condoom maar er valt zeker niet over te klagen.

tijdens de seks gaan we de gewoonlijke standjes af zoals missio, cowgirl en doggy. Je mag bij ze allemaal goed doorstoten, ze heeft het graag hard.
ze geeft ook af en toe een "gift" maar om te weten te komen wat dit is. Moet je maar eens bij haar langsgaan.

Nadat ik klaargekomen ben, hebben we nog wat gepraat, geknuffeld, gekust,... en ben ik daarna weer content naar huis gegaan. In totaal wel langer dan 1 uur bij haar geweest.

Om te eindigen wil ik alleen maar zeggen dat ze zeker is de moeite waard om te bezoeken!

Terug
Bovenaan Onderaan