Recensie Layla, Leuven 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die meisjes zijn altijd weg he, meer kijken op de website he, maar dees jaar echt een teleurstelling leuven en de meiskes zeggen dat ook. Antw, is goed, nederland is ook goed, hasselt , brugge, brussel veel keuzes.
Als je snel bent kan je nog een prachtige dame vinden in leuven maar ze verhuist naar merksem, echt een aanrader, stuur me een berichtje als je geinteresseert bent

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/layla-gfe-girlfriend-experience.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kan de goeie recensies enkel maar beamen. Al enkele keren bij haar geweest en ze is wel echt een geil konijntje. Pijpen is wel met condoom en redelijk snel maar dat maakt ze goed door je nek en oren lekker en sensueel af te likken. Er wordt veel gezoend maar zonder tong. Even met haar schuren en haar prachtig lichaam af tasten en dan volle bak. Ze doet je er echt voor werken maar je zult er van genieten. Het kost heel veel moeite om niet al te vroeg klaar te komen want kleine pauzes zijn er niet, beuken geblazen! Je mag ook redelijk hard doorbeuken, dat heeft ze graag. 1 keer mocht ik haar anaal nemen als gift en omdat ze daar duidelijk veel zin in had. Na de daad nog een goeie massage gekregen waarbij ik bijna in slaap viel. Engels is wel niet optimaal, er komt veel Google Translate aan te pas maar bij haar spreek je de taal van liefde.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Layla is terug van weg geweest, en ik kon niet wachten om haar opnieuw te bezoeken. Vorig jaar al een hele goede ervaring gehad met haar, en ik had zin in meer.

Ze is nog altijd even knap, zoals je kan zien op de foto's van haar profiel, ze is het meisje van de foto's.

Afspreken via Whatsapp ging opnieuw vlot in het engels, tijdens de afspraak liever frans.

Direct een uur geboekt met haar zoals vorige keer. 30min bij dit meisje zou veel te kort zijn. Ik kan zeggen, bevestiging van wat ik vorige keer heb meegemaakt. Top GFE met een knap en lief meisje.

Bij het binnenkomen heel hartelijk ontvangen, ze leek blij om mij terug te zien. Ze wist nog wie ik was van de vorige keer. Direct een kus vol op de mond en dikke knuffel.
Eerst een korte babbel en betalen, en dan asap die kleren uit :) Pijpen met condoom, dan begonnen met anaal in doggy. Deze keer minder lang kunnen volhouden dan vorig jaar, jammer genoeg.

Even in de douche en dan een zalige massage gekregen. Dat doet ze ook heel goed.

Daarna terug beginnen kussen, aftrekken en opnieuw pijpen met condoom. Dan haar lekker poesje geneukt in verschillende posities.

Daarna ook nog gepijpt met condoom en tussen haar borsten zonder condoom.

Opnieuw top ervaring met Layla, en ik denk dat ze mij zeker nog terug zal zien.

Terug
Bovenaan Onderaan