Wegens omstandigheden gebruik ik thuis toevallig het type condoom wat je noemt, de Durex extra safe, omdat die wel redelijk zit en aanvoelt. En dan het liefst met wat extra glijmiddel.Gebruik je weleens een dikker condoom? Durex extra safe o.i.d. Als dame ben ik geen fan van condooms met stippen, ribben en allerlei soorten patronen erop maar moest voor mijn werk als seksverzorgende Durex extra safe condooms aanschaffen ter voorbereiding voor anale seks omdat dit in de instructie handleiding voor ons stond. Ik had een van deze condooms uitgeprobeerd voor vaginale seks met een andere klant en hij zei dat dit condoom hielp om langer te kunnen volhouden. Maar ja ieder zijn ding en denk dat dit sws tussen mannen verschilt.
Het probleem zijn die vrouwelijke spieren down under, als die eenmaal gespannen worden, tsja dan kan ik mezelf ook niet meer inhouden haha.
Bij uitwedstrijden weet ik eigenlijk niet wat voor condoom er omheen wordt gedaan, daar let ik nooit zo op.
Het "grappige" is, is dat ik bij een DvP meestal niet zo snel klaarkom. Daar moet ik dan wat extra moeite voor doen, of de DvP
Maar het fijnste vind ik toch wel de vrouwen die een wat grotere vagina hebben, daar ga ik toch wel het beste op.
Die doen niet zo moeilijk over vingeren met meerdere vingers en met neuken heb ik geen last dat ik (te) snel klaarkom.