- 1.118
- 10/09/22
- 4.210
Eerlijk mannen ik heb liever dat je gewoon komt waneer je kan komen. Omdat het bijna niet meer lukt omdat je het te vaak hebt uitgesteld.
Echt waar mannen. De enige die ik ooit hoor klagen dat jullie te snel komen zijn jullie zelf. Heb er nog nooit ook maar één vriendin over gehoord.
Misschien omdat ze maar een keer kunnen komen tijdens een date? Dan is het zonde dat je na drie keer stoten klaar bent.
Seks is niet alleen klaarkomen...
Tuurlijk is een vriendin of partner niet blij als je na 5 min klaarkomt en daarbij gelijk stopt omdat je "klaar bent"... Hallo tuut tuut, zij wil ook klaar komen...
Ik merk dat een hoop mannen denken "Ik ben klaar gekomen, dus nu zijn we klaar". Nou nee...
En het klopt hoor dat een hoop dvp zegt bij climax: Douchen en aankleden Wat ik zelf ook het meest bizarre ooit vind. Alsook de regel 1x klaar komen Wie bedenkt dat allemaal?
Zo wordt het allemaal super statisch dat ik begrijp, dat je dan gaat uitstellen en vervolgens bijna niet meer komt. Gekkenwerk...
Zowel Merel als ik wil juist benadrukken, dat alles eromheen ook seks en intimiteit is.
En dat zou gewoon net zo lang mogen duren, als de tijd waarvoor je betaald hebt.
Belangrijkste is als het op betaalde seks aankomt dat je vóó het betalen even checkt hoe vaak je "mag" komen...
Trap er niet in als je dat op de kamer moet bespreken dan kan je ervan uitgaan dat het maar 1x is.
En gewoon goed nadenken of dit het waard is als je maar 1x "mag" komen...Als we alles maar ok vinden veranderd er natuurlijk niks...
Straks betaal je nog uur prijs voor alleen een handjob
"Komt 2x ipv 1x, sekswerker schreeuwt en gooit de kleding buiten, wandelaar is 2x gekomen, maar wandelt weg met kut gevoel..."
Slaat toch nergens op...
Je moet zo vaak mogen komen als je wilt voor de tijd die je betaald hebt. Je moet vooral kunnen genieten van de tijd die je betaald hebt. Punt.