Ik ben benieuwd hoe yoga er in jouw geval toe heeft bijgedragen dat je het moment van klaarkomen kunt sturen. Ik kom namelijk zelf heel snel klaar en heb er niet zo veel controle over. Aangezien ik een weerzin heb tegen het gebruik van allerlei soorten pillen en drugs ben ik wel benieuwd wat voor soort yoga(technieken) jij gebruikt die effectief zijn om het klaarkomen uit te stellen wanneer je dat wilt?
Leuk dat je dat vraagt ! Als is het antwoord niet eenvoudig zal ik het toch proberen.
Zelf ben ik behoorlijk gevoelig voor prikkels. Op mijn werk ben ik snel afgeleid als iemand al gaat telefoneren of als er er een bespreking is.
Dat geld al helemaal voor lekkere prikkels. Drank , lekker eten , humor en dus ook vrouwen. Als tiener was ik eigenlijk ook altijd verliefd en nog steeds heb ik een zwak voor vrouwelijk schoon.
Daarbij heb ik ook nog eens een behoorlijke 'drift' om het zo maar eens te noemen. Sta bekend om mijn temperament. Vroeger ook met sporten dan zat er zoveel energie in mijn lijf , dat moest er gewoon uit.
Door yoga voel ik me veel meer geaard. Ik kan de spanning nu veel beter verdragen en dus ook seksueel spanning. Ik voel de spanning maar ik laat me er niet meer door opjagen. Ik zie het als een rodeo driver op een mustang. Ik blijf er nu veel langer op zitten
En hoe dat dan precies werkt? Dat is moeilijk te zeggen. Terwijl de opdracht in yoga eigenlijk heel simpel is. Het zijn rek oefeningen waarbij het wel essentieel is om je ademhaling in de gaten te houden.
De houdingen zijn best uitdagend en zodra je merkt dat je ademhaling stokt neem je een beetje gas terug. Hierdoor word je veel bewuster van je lichaam . En naarmate je het vaker doet neem je dit bewustzijn ook mee buiten de yoga mat.
Ik doe het meestal na mijn werk. Aan het einde de dat merk ik vaak dat mijn gedachten alle kanten op gaan en dan vooral werk gerelateerd " Dit moet nog gebeuren, en dat ook maar daar is geen tijd voor. Die collega doet het niet goed, bla bla bla" Uurtje yoga en dan is dat allemaal uit mijn systeem en is de enige vraag die ik heb " Wat zal ik eens gaan eten?" Haha
Mocht je meer willen weten stel gerust vragen. Ik beantwoord ze graag.
Daarnaast is yoga sowieso goed voor je lijf en niet te vergeten veel mooie meiden!!