Frontman82-050
Vaste klant
Idem@HardcoreVersa Absoluut zin in, maar ivm vervoer, wel afhankelijk van de locatie.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIdem@HardcoreVersa Absoluut zin in, maar ivm vervoer, wel afhankelijk van de locatie.
Lijkt mij een mooi plan. Heb er wel oren naarHi Mannen, het lijkt me weer eens leuk om met meerdere actieve mannen met Pia af te spreken voor een trio of een gangbang. Ik heb volgende week s'avonds veel tijd. Wie zijn er geïnteresseerd?
Tags: rough, anal, faceslapping, deeptroath,
En?@HardcoreVersa Weet je dat zeker?
Want ik heb al een paar dagen geleden een afspraak gemaakt voor vanavond (woensdag),
en die staat nog steeds
Dat is toch wel een erg groot nadeel aan haar hoor. Heb 2x een afspraak proberen te krijgen in Groningen, 2x niet doorgegaan. (Waaronder een gb)Ik heb haar geapped, en gebeld, maar nergens een antwoordt op gekregen.
Dus ik heb het laten lopen, en hou het ook hierbij
Damm, had ik ff eerder moeten lezen. Morgen gaat me helaas niet lukken.Iemand die vandaag of morgen trio met Pia wil doen (met dubbel anaal??) in Groningen? PM me
Ze kan er zelfs boos om worden, als jij dat niet wil.Doet Pia ook NZC?
Yep, ik wel. Dinsdagavond zou ik kunnen en anders donderdag overdag.Ze is weer in Groningen.
Liefhebbers om haar met meerdere tegelijk door te neuken?
Groningen is een beetje te ver voor mij, maar ben wel benieuwd naar jullie recensie!!!Ze zegt dat ze tot donderdag in Groningen is.
Dinsdag avond is voor mij OK.
Andere geïnteresseerden kunnen PM sturen.
Ze kan niet spuiten in ieder geval.Komt Pia ook klaar tijdens een date? of doet ze dat niet?