Laat maar weten wanneer je wil gaanPia is komende week (vanaf 5 december) in Eindhoven. Iemand zin om mee te gaan en haar samen te bezoeken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLaat maar weten wanneer je wil gaanPia is komende week (vanaf 5 december) in Eindhoven. Iemand zin om mee te gaan en haar samen te bezoeken?
Hello who can tell me what happened to Pia she hasn't been there for the last three weeks. I haven't seen here on kinky. is she oke?
Zal eens een berichtje wagen via instaPia is nog steeds in LoS. Nee kan een poging wagen, om via haar Instagram contact met haar te nemen. Off via haar W/A, als je d'r nummer hebt.
Aangezien ze al sinds k3/23 in Thailand en Singapore verblijft, dikke kans dat haar verblijfsvergunning is ingetrokken. En als dat zo is, geldt dat voor de hele EU+nog wat andere landen. Zou wel jammer zijn. Stuur haar anders en pm op dr Insta.Heeft iemand enig idee of Pia nog terug komt in Nederland?
Advertentie bestaat ook niet meer volgens kinky...Allerzielen ze al sinds k3/23 in Thailand en Singapore verblijft, dikke kans dat haar verblijfsvergunning is ingetrokken. En als dat zo is, geldt dat voor de hele EU+nog wat andere landen. Zou wel jammer zijn. Stuur haar anders en pm op dr Insta.
Waarom niet ? HahahaStaat op Thaifriendlyals Piapitibotun, maar lijkt erop dat ze voor iemand gaat die haar kan helpen om terug naar ons Koninkrijk te keren.
Wie wil met haar trouwen?
Staat op Thaifriendlyals Piapitibotun, maar lijkt erop dat ze voor iemand gaat die haar kan helpen om terug naar ons Koninkrijk te keren.
Wie wil met haar trouwen?
zal dan wel seksuele gemeenschap (van goederen) moeten zijn. En dan voor of na aftrek van (belastingen)?Zou je als je met dr getrouwd bent.? Pia helemaal voor jezelf houden? Of dat ze geld voor je gaat verdienen. Want als je dat doet, kun je zelfs in gemeenschap van goederen trouwen.
Hoe kom je daarbij?Ze komt niet terug
Insta zelf gevraagdHoe kom je daarbij?
Dan heeft ze hoogstwaarschijnlijk een Schengen signalering. Die heeft mijn Thaise ex ook en dat is geen leuk verhaal. UK, Ierland en wat voormalig Joegoslavië, zal misschien nog wel kunnen.Ze heeft het ook geprobeerd om via Duitsland te komen maar hebben haar ook geweigerd.
Dan komt ze hier niet meerDan heeft ze hoogstwaarschijnlijk een Schengen signalering. Die heeft mijn Thaise ex ook en dat is geen leuk verhaal. UK, Ierland en wat voormalig Joegoslavië, zal misschien nog wel kunnen.
Dat zit er heel dik in ja. Maar dat neemt niet weg, dat wij naar natuurlijk wel in Thailand kunnen bezoeken. Maar dan zal ze dus wel Thaise prijzen moeten hanteren en die liggen een flink stuk lager, dan ze in Nederland gewend was.Dan komt ze hier niet meer
Wat is haar insta?Jammer inderdaad. Ik had ook contact via Instagram en kan het bovenstaande bevestigen.
Ik zal haar gewillige kontje missen...
En minder drama doen. Mocht 1 heerlijke date gehad hebben. Maar afspreken met haar was echt een drama.Maar dan zal ze dus wel Thaise prijzen moeten hanteren en die liggen een flink stuk lager, dan ze in Nederland gewend was.