Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe reageert keurig binnen vijf minuten.Ik heb pogingen gedaan om met Pia een afspraak te maken. Ik beleef het een grote drama en ik ben er klaar mee.
Bij mij niet... kan te maken hebben dat ik onbekend bij haar ben. Dus ik neem niet meer de moeite om een afspraak te met haar maken. Wil je als tvp of dvp geen contact gewoon zeggen. En gemiste berichten of oproepen zijn kansen voor sekswerkers.Ze reageert keurig binnen vijf minuten.
ik neem niet meer de moeite om een afspraak te met haar maken.
I am back after visiting her
Ik heb uit haar posts op Instagram begrepen, dat ze hard bezig is, om Nederlands te leren.Uhm ja anal.ist ze leest hier kennelijk ook.
En omdat ze Engels spreekt. Tis ffah wa anders
Vraag aan @Pia ze leest mee. Als je zoekt kan je ook makkelijk vinden. Aangezien ze hier actief is het beter dat ze zelf deeld.waar kunnen we Pai vinden op insta @Anaal.ist ?
Pai ligt in het noorden van Thailand, als je dat Googled, vindt je een heleboel mooie foto's. Deze regio is zeer de moeite waard, al is het alleen maar om de Mae Hong Son loop.waar kunnen we Pai vinden op insta @Anaal.ist ?
Dito voor haar SnapchatWie haar nr heeft kan haar makkelijk op insta vinden. Zomaar toevoegen zal ik niet doen, eerst haar via een bericht vragen.
Ze staat wel eens, met haar Nederlandse vriend, op Grindr, dan zoeken ze andere stelletjes. Die vent is me toch een geluksvogel, gewoon om jaloers van te worden.@Anaal.ist die Pia is geil niet normaal zeg.
Ik begreep van haar dat ze samen weinig intiem zijn. Ze heeft een suikeroomZe staat wel eens, met haar Nederlandse vriend, op Grindr, dan zoeken ze andere stelletjes. Die vent is me toch een geluksvogel, gewoon om jaloers van te worden.
Ja zeker.Ik hou van mooi opgemaakte ladyboys. Is Pia als je haar bezoekt net zo mooi opgemaakt als op de foto's?
Dank je. Kan ze ook toppen? Ik ben namelijk bottom. Ik ben op zoek naar een ladyboy die mij eerst een goede erotische massage geeft en mij daarna heerlijk neukt. Is Pia dan een goede?Ja zeker.
Bedankt voor je reactie. Ik laat het jullie weten ;-)Ik weet niet of ze erotische massage geeft, heb ook nooit naar gevraagd, dat kan je beter van te voren over informeren bij haar. Ze kan wel toppen en heeft gemiddelde penis. Je moet gewoon van tevoren aan haar zeggen dat bottem wil zijn.
Ze heeft mij, toen ik haar bezocht, heerlijk gemasseerd, al had ik liever de volgorde, neuken masseren, andersom gehad. Haar pik werd snoeihard en dat bleef gedurende de gehele date zo. Ze heeft me ook lekker stevig geneukt.Dank je. Kan ze ook toppen? Ik ben namelijk bottom. Ik ben op zoek naar een ladyboy die mij eerst een goede erotische massage geeft en mij daarna heerlijk neukt. Is Pia dan een goede?
Daar gaat ook mijn voorkeur naar uit. Een lekkere body to body massage, ondertussen iets hards over mijn billen te voelen glijden etc ....Ze heeft mij, toen ik haar bezocht, heerlijk gemasseerd, al had ik liever de volgorde, neuken masseren, andersom gehad.
Je kan van tevoren, je wensenpakket kenbaar maken toch? Met @Pia kan je uitstekend in het Engels communiceren en inmiddels ook in het Nederlands, meen ik.Daar gaat ook mijn voorkeur naar uit. Een lekkere body to body massage, ondertussen iets hards over mijn billen te voelen glijden etc ....
Inmiddels is Pia weer terug in Putten. Dus een bezoekje moet nog even op zich laten wachten. Hopelijk komt ze snel weer naar de Randstad.Je kan van tevoren, je wensenpakket kenbaar maken toch? Met @Pia kan je uitstekend in het Engels communiceren en inmiddels ook in het Nederlands, meen ik.