Voormalig lid 27014
Vaste klant
Mijn allerallerbeste ervaringen (echt de knaldates) recenseer ik helemaal niet, omdat ik ze -komt het cliché weer- tussen mij en de dame wil houden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar hebben we er helaas teveel van .....Maar je komt hier wel om informatie over nieuwe potentiële toppers te halen..?
Ik recenseer hier ook. Maar dat is de ijsberg onder de absolute top. Die top bestaat uit een paar ervaringen uit mijn wandelcarrière die me altijd bij zullen blijven. Sommige van die ervaringen zijn al van jaren terug, met dames die ik al uit het oog verloren ben.Maar je komt hier wel om informatie over nieuwe potentiële toppers te halen..?
Dat je 'de beste ervaringen' voor jezelf wil houden... kan je best egoïstisch noemen...Ik recenseer hier ook. Maar dat is de ijsberg onder de absolute top. Die top bestaat uit een paar ervaringen uit mijn wandelcarrière die me altijd bij zullen blijven. Sommige van die ervaringen zijn al van jaren terug, met dames die ik al uit het oog verloren ben.
Ik deel ook slechte ervaringen. Deze bijvoorbeeld.Dat je 'de beste ervaringen' voor jezelf wil houden... kan je best egoïstisch noemen...
Waarom je de slechte niet deelt... begrijp ik echter niet! Anderen waarschuwen is toch een belangrijk facet van dit forum... Mijn mening
Ik doe het zelfde ik probeer zo veel mogelijk info te vinden reviews, foto´s mogen niet te over sexueel zijn of de tekst. Ik zet ook de dames die mij intresse hebben tussen mijn favoriten op rl zo kan ik vooraf gemakkelijk bij houden of dat het over een rondreisende dame gaat of een vaste.Ik heb enkel 4/5 sterren reviews maar ze zijn wel allen oprecht.
Ik doe dan ook mijn huiswerk en bezoek bijna enkel dames die een goede reputatie hebben en goede recensies.
En de ene keer dat ik een dame bezocht die nog geen recensie had, had ik geluk dat het ook top was.