Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is niet waar. Wellicht doen ze het veel minder, maar het gebeurt wel.Degene die een dvp als oud vuil behandelen gaan echt geen recensie maken
Degene die een dvp als oud vuil behandelen gaan echt geen recensie maken
Zulke berichten neem ik met een korreltje zout.Nee? Lees deze recensie maar eens.
Helaas zijn er ook wel DVP's die menen dat te kunnen doen met hun klanten...Ik ben blij als dit er bij staat, want je wil niet weten welke lozers er denken te mogen boertig doen bij een dvp...
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik moet echt al die details niet lezen, weten maar wil gewoon een globaal overzicht. Ik zal ook nooit in detail beschrijven wat er gebeurd is op een date.Als je ergens niets aan hebt, zijn het recensies die op een dergelijke manier worden afgesloten, nog los van het aantal sterren. Als wandelaar is er niets mis mee om de intimiteiten op een openlijke wijze in een recensie te beschrijven en dus met anderen te delen. Als iemand dat niet openlijk wilt doen, kan diegene maar beter geen review schrijven.
Lijkt me eerder dat bedoeld wordt dat er leuke persoonlijke herinneringen zijn die niet relevant bevonden worden voor de algemene beoordeling. (Maar om dat te benoemen voegt niets toe.)Die opmerkingen als 'wat er gebeurde blijft tussen ons' vind ik juist zeer respectloos. Het suggereert namelijk dat er mogelijk allemaal diensten zijn verleend die niet op het menu staan.
Dat slaat inderdaad nergens op. Mensen moeten een beetje relativeren. Zelfs als je zelf opnieuw gaat, zal het niet hetzelfde zijn.Maar er zijn dus echt wandelaars die letterlijk een printje van een recensie meenemen en zeggen: precies dit wil ik ook. Zo werkt het dus niet.
Tja, dat vind ik wat kort door de bocht als er slechts één (slechte) recensie is.Ik hecht meer waarde aan 1 of 2 sterren recensies dan weet ik dat ik die gelijk kan overslaan.
Maar... -mijn mening toch- dan moet je als klant-bedpartner ook voor jezelf de lat hoger leggen.Precies. De lat komt steeds hoger te liggen, omlaag gaat die niet meer
Wat een nonsens. Je hoeft toch een prostituee niet te imponeren? Ik word persoonlijk een beetje kriegel van jouw waanideeën dat een wandelaar een soort casanova moet zijn die de dame 'verovert'. Onzin, als jij er niet voor betaalde ging ze niet met je naar de kamer, dat is de deal. Er is niks te 'veroveren', want je hebt al betaald. Betekent niet dat je er als een zoutzak bij moet gaan liggen, maar je gaat binnen de betaalde seks echt niet een dame hotel de botel krijgen met je 'moves'. Voor haar is het werk, en na jou de volgende klant.Maar... -mijn mening toch- dan moet je als klant-bedpartner ook voor jezelf de lat hoger leggen.
Je bezoekt boeiende vrouwen die precies weten wat mannen willen in bed... en dat ook geven. Je beleeft -voor even- de tijd van je leven.... Maar dan moet je ook als man voor jezelf de lat hoger leggen qua eigen bedprestaties!
Enkel dan krijg je een 'win-win' situatie!
Grappig om jou zo bezig te horen... een heleboel aannames...Wat een nonsens. Je hoeft toch een prostituee niet te imponeren? Ik word persoonlijk een beetje kriegel van jouw waanideeën dat een wandelaar een soort casanova moet zijn die de dame 'verovert'. Onzin, als jij er niet voor betaalde ging ze niet met je naar de kamer, dat is de deal. Er is niks te 'veroveren', want je hebt al betaald. Betekent niet dat je er als een zoutzak bij moet gaan liggen, maar je gaat binnen de betaalde seks echt niet een dame hotel de botel krijgen met je 'moves'. Voor haar is het werk, en na jou de volgende klant.
Ik denk dat jij dat een beetje beetje vergeten, met je rare visies dat je een soort Don Juan bent bij de dvps. Tuurlijk, zij spelen het spelletje wel mee, want dan kom je terug met meer centjes. Maar het is een beetje sneu als je er zelf in gaat geloven.
Wel grappig dat je mij beschuldigt van aannames doen, en dan zelf precies hetzelfde doet, en wel door heel selectief te shoppen in mijn berichten en er een klein puntje uit te pikken dat, uit de context gerukt, jouw gelijk lijkt te bevestigen. Als je smerig wilt discussiëren mag dat natuurlijk, maar eerlijk is anders.Grappig om jou zo bezig te horen... een heleboel aannames...
Maar... dan lees ik nota bene aan het begin van dit lijntje dat je: 'blijkbaar de verkeerde dames treft'... En in je recensies lees ik oa. dat 'Ook tijdens de seks was ze niet heel geïnteresseerd in wat ik lekker vond maar wilde liever haar eigen programma afwerken.'
Als je natuurlijk zelf bij de '13 in een dozijn' hoort, krijg je vast ook wel 'standaard afwerk' sex... Leuk, als dat voor jou werkt. Maar zelf ga ik toch wel -als het even kan- voor passionele geile sex! Mijn mening!