vorige week of de week daarvoor die nog zien staanIs zij er nog ?
Anders ga ik Donderdag eens overdag ipv savonds wandelen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenvorige week of de week daarvoor die nog zien staanIs zij er nog ?
Anders ga ik Donderdag eens overdag ipv savonds wandelen.
gisteren met haar geappt tegen mij zij ze dat ze in roemenie is . raar.Gisteren was zij er nog (SS 10/1).
Ja idd heb ik ook mogen beamen. Laatst was ik in Antwerpen en ook gepasseerd langs Krisstine. Lekker aan haar mooie kontje gekomen en gewreven, man wat is dit een lekkere kont en poes. En ze kan babeter babbelen gelijk eender welke marktkramer, en maar lulken en dollen dat ze deed, maar ik moest rap weg en toen ik een uurtje later terug passeerde was ze ribedebie het kind. Nu, deze week laatste week dat ik moet werken en zou vrijdag graag nog eens passeren, om de congé feestelijk in te zetten die kont wil ik wel eens in doggy nemen. Jongens jongens en haar snoetje mag er ook wel zijn hoor! Iemand enig idee of ze werkt al dan niet of hoelang ze eventueel verlof neemt? Anders ga ik er desnoods wel nog naartoe in de congé. Moet en zal die neuken, beffen blijkbaar ook mogelijk? WauwEen beetje eigenaardige stem klopt misschien wel, maar eens ik op de kamer met haar bezig was, viel me dat niet meer op. Ik moet ook die echte naam niet weten. De tieten, het kontje en het kutje waren echt, en daar was ik al méér dan tevreden mee. Supergewillige meid. Momenteel een van de weinigen die mij kan binnenhengelen als mijn favorietje van VGL8/2 weer eens bezet is. Kristinne haar kontje moet je eens bekijken, en als je dan nog niet binnen gaat, ben je een sterke mens.
Iemand enig idee of ze werkt al dan niet of hoelang ze eventueel verlof neemt? Anders ga ik er desnoods wel nog naartoe in de congé. Moet en zal die neuken, beffen blijkbaar ook mogelijk? Wauw
Denk dat ze veel veranderd van plek. Wisselde nogal graag eens heb ik al gelezen.Op welk adres werkt Kristinne? Overdag zie ik op SS 7 namelijk altijd 2 transen staan.
De laatste paar keer vond ik ze overdag op SS 10/1Op welk adres werkt Kristinne? Overdag zie ik op SS 7 namelijk altijd 2 transen staan.
Ik ga zaterdag nog eens poolshoogte nemen en rapporteer in de groepBeste,
Iemand haar toevallig al gezien?
Merci!
Zaterdag 15.10 omstreeks 14:00 doorheen de buurt gewandeld en geen Kristinne te bespeuren. Ik heb haar GSM-nummer en heb een berichtje gestuurd. Als ik een reactie krijg, dan meld ik het in de groep.Ik ga zaterdag nog eens poolshoogte nemen en rapporteer in de groep
Merci Mastermindxxx!Zaterdag 15.10 omstreeks 14:00 doorheen de buurt gewandeld en geen Kristinne te bespeuren. Ik heb haar GSM-nummer en heb een berichtje gestuurd. Als ik een reactie krijg, dan meld ik het in de groep.
Vrijdag heb ik Kristinne op ss23/4 gezien.Yo de mannen! Iemand een idee waar deze dame nu staat, SS10/1 of SS23/4 en welke shift, aub? Thanks!
Ok, merci! Welke shift was dit, aub?Vrijdag heb ik Kristinne op ss23/4 gezien.
Rond 18.00u.Ok, merci! Welke shift was dit, aub?