Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKristinne zal misschien haar dagje niet gehad hebben, ofwel was haar neus wat verstopt, dat is ook ambetant voor bepaalde 'dingen'.Mijn laatste bezoek aan haar was geen succes gevraagd voor 1 uur maar na 45 minuten stond ik terug buiten. Van mijn wensen is ook niet veel van in huis gekomen. Ik was van plan om haar nen tijd niet te bezoeken maar ze is zelf al meer dan 3 weken niet aanwezig?
Ik hoop dat gelijk hebt dat ze terug komt ze is al heel lang niet 100% en als ze terug komt dat ze aan haar gezondheid heeft gewerkt maar dat zal niet zijn .Kristinne zal misschien haar dagje niet gehad hebben, ofwel was haar neus wat verstopt, dat is ook ambetant voor bepaalde 'dingen'.
Ze is inderdaad al een paar weken niet te zien. Komt wel terug. En intussen zijn er talloze anderen die ook goed zijn.
Het is ook maar een 'hoop' of een veronderstelling van mij dat ze terugkomt hoor. Ik ben er een keer of drie bij geweest, en dat was telkens best een heel leuke date, maar op die korte tijd leer je niemand kennen. Het was de hele tijd seks, waarvoor we uiteraard gaan, maar over haar gezondheid of over haar plannen weet ik verder niets. Dat ze soms wat speciaal doet, wel ja, zo zijn er nog dvp's.Ik hoop dat gelijk hebt dat ze terug komt ze is al heel lang niet 100% en als ze terug komt dat ze aan haar gezondheid heeft gewerkt maar dat zal niet zijn .
1oo% gelijk maar ik denk dat het mijn uitstalling is dat ze daar spontaan over begint en ze is niet alleenHet is ook maar een 'hoop' of een veronderstelling van mij dat ze terugkomt hoor. Ik ben er een keer of drie bij geweest, en dat was telkens best een heel leuke date, maar op die korte tijd leer je niemand kennen. Het was de hele tijd seks, waarvoor we uiteraard gaan, maar over haar gezondheid of over haar plannen weet ik verder niets. Dat ze soms wat speciaal doet, wel ja, zo zijn er nog dvp's.
Ze zit inderdaad momenteel terug in Roemenië.Mijn laatste bezoek aan haar was geen succes gevraagd voor 1 uur maar na 45 minuten stond ik terug buiten. Van mijn wensen is ook niet veel van in huis gekomen. Ik was van plan om haar nen tijd niet te bezoeken maar ze is zelf al meer dan 3 weken niet aanwezig?
Niet treuren. Wandelaars hebben de gewoonte om steeds weer betere dames te ontdekken in verglijking met de vorigen.. Ik mis haar duidelijk. Ik hoop dat ze terug komt .
Ik weet dit persoonlijk nog niet zo zeker. Privé huizen zijn er te weinig en kwalitatief/prijs verhouding is heel zwak. Zeker in het Antwerpse!Niet treuren. Wandelaars hebben de gewoonte om steeds weer betere dames te ontdekken in verglijking met de vorigen.
Denk aan de tram: dvp's zijn als de tram, als je er eentje misloopt, komt er altijd dadelijk wel een andere.
Misschien zijn privehuizen met hun beperkt aanbod een beetje uit de tijd, net als de gewone kleine winkels. En bij minder klanten, is de zaak niet meer rendabel. Zoals bv ook de vroegere uitzuipkroegen langs de grote wegen. Bijna allemaal verdwenen.Privé huizen zijn er te weinig en kwalitatief/prijs verhouding is heel zwak. Zeker in het Antwerpse!
SKW zal dan de supermarkt van onze hobby zijn zeker? Groot aanbod en interessante prijzen.SKW heb je natuurlijk een ruimere keuze. Alle ja is maar mijn mening.
Een echte wandelaar blijft altijd verder zoeken. En vindt altijd weer nieuwe dames die de moeite waard zijn. Anders ben je nauwelijks een wandelaar, dan kan je beter gewoon elke dag je eigen vriendin plezieren. Verandering van spijs doet eten, en verandering van poesje doet n**ken denk ik.Maar momenteel vind ik ze niet. Wat je zegt, klopte vroeger wel....
Maar goed we blijven gewoon verder zoeken.
Nope.Iemand Kristinne nog gespot recent?
Zit die niet gewoon al maanden in het reeksje ramen van nr 24?Nope.
We zitten tegen/rond de drie maand afwezigheid, begin er meer en meer voor te vrezen dat ze niet meer terug komt.
Tenzij iemand meer weet...?
Dat is leuk om te horen. Dat wordt aanschuiven denk ik om dat lekkere kutje weer te mogen neuken.Mannekes zis terug hé
En nog steeds achter hetzelfde raam of is ze verhuisd?Dat is leuk om te horen. Dat wordt aanschuiven denk ik om dat lekkere kutje weer te mogen neuken.
Denk dat ik morgen eens richting SK trek
Dus ze zit er al in de vroege voormiddag? LekkerJust buiten en dit konijntje heb ik toch wel gemist, miljaardedju zo'n lekkere sex.
Yep. Ze doet de dagshift, van 12h tot 18h, al kan da soms variëren.Dus ze zit er al in de vroege voormiddag? Lekker
Ík ook net buiten en kan ik alleen maar beamen collegaJust buiten en dit konijntje heb ik toch wel gemist, miljaardedju zo'n lekkere sex.
potverdekke, ik geraak er ni meer vandaag, had ze ook nog wel eens graag bezochtÍk ook net buiten en kan ik alleen maar beamen collega
Ze kon er inderdaad niet genoeg van krijgen. Wat een heerlijke dame!Inderdaad ofwel heb jij ze voor mij heet gemaakt of ik voor u ? Ik heb het nog is meegemaakt dat ik in het skw aan t wandelen was en toen dacht ik dat ze er niet was maar toen liet ze iemand buiten en dan heb toch 20 minuten moeten wachten voor ze me binnen liet en dan was ze ook zo heet als nen donder .