Klaar en geen zin meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het zelfs één van de minst interessante onderdelen van een date. Op zich wel lekker hoor, maar de rest vind ik simpelweg nog fijner.

Bij een leuke dame die het spel meespeelt, dus aangeeft "geneukt te willen worden" is er niks lekkerder dan dat icm een voorspel. Bij types die er dood als een pier bij liggen, nee dank je.

@BMW-Guy
Ah, ok, ja een zeester is helemaal killing, maar zelf vind ik er niet veel aan. Komt vooral doordat ik vaak weinig tot niks er van voel als ie er in zit. Ja, wat warmte, maar erg veel stimulatie meestal niet, met als gevolg dat ie er dan maar de brui aan geeft. Een tong en mond bij pzc is voor mij honderd keer fysiek stimulerender dan mijn knakworst in een hal gooien met mijn regenjas aan. Kweenie, het werkt zelden.

Of je nu gaat voor halfuur, een uur of langer, afscheid nemen van de dvp moet je toch. En na jou komt de volgende. Dat is de harde realiteit van wandelen. Het leukste van een dvp is, haar opnieuw kunnen bezoeken als je ze leuk vind. Dus wat ben je met 1 zeer lange date als je die niet vol kan maken? Beter dan twee keer gaan voor dezelfde totaal prijs lijkt me. Er is niets mis met een halfuurtje en het daarin afwerken met haar. Totaal niet. Bij mij zijn dates langer dan een halfuur uitzonderingen. Ik wandel al 30 jaar.

Daarom doe ik nooit dates van langer als een uur. Een uur als ik weet dat je een beetje chill kunt communiceren met de dame. 45 minuten als ik weet dat dat vanwege bijv taal niet lukt. Half uur als de nood hoog is.
Na klaarkomen is de geilheid wel even weg. In een sauna club kun je dan even een uurtje chillen en een volgende date kiezen maar bij prvehuis zit ik dan geforceerd te wachten tot ie weer gaat staan. Dat werkt helemaal niet. 😉

@BMW-Guy
Ah, ok, ja een zeester is helemaal killing, maar zelf vind ik er niet veel aan. Komt vooral doordat ik vaak weinig tot niks er van voel als ie er in zit. Ja, wat warmte, maar erg veel stimulatie meestal niet, met als gevolg dat ie er dan maar de brui aan geeft. Een tong en mond bij pzc is voor mij honderd keer fysiek stimulerender dan mijn knakworst in een hal gooien met mijn regenjas aan. Kweenie, het werkt zelden.

geweldig zoals je dingen verwoord... :ROFLMAO::ROFLMAO:
ik moet eerlijk toegeven, soms ben ik ook een zeester, klap een beetje dicht, weet niet wat ik kan/moet/wil doen. Ik wil te netjes en te lief zijn en doe er alles aan om het haar gezellig te maken. Helemaal fout, weet ik, maar ik durf niet te vragen en voel me beschaamt om iets te vragen. Dus lig op de rug, pzc, beffen, neuken en uurtje praten. hahaha. Lijkt me zo geil als ze net doet alsof de dop echt heel geil is, naar me verlangt, me op wil vreten, brutaal is en me echt verslind... zal het eens vragen.... als ik durf...hahaha
Daarom doe ik nooit dates van langer als een uur. Een uur als ik weet dat je een beetje chill kunt communiceren met de dame. 45 minuten als ik weet dat dat vanwege bijv taal niet lukt. Half uur als de nood hoog is.
Na klaarkomen is de geilheid wel even weg. In een sauna club kun je dan even een uurtje chillen en een volgende date kiezen maar bij prvehuis zit ik dan geforceerd te wachten tot ie weer gaat staan. Dat werkt helemaal niet. 😉
dat is te kort, ik rij 1u en 15min. dan is een half uur niet genoeg, ok om klaar te komen wel, maar niet om echt een ervaring te hebben. Mijn vaste dames, heb er nog maar 2 in mijn "carrière" gehad, zijn zo lief, zo zacht en behandelen me als een lief ventje... ben ik ook natuurlijk. Laat ik duidelijk zijn, pijn is niet fijn, dus zoek geen meesteres ofzo. Maar ze mag wel heel geil praten, uitdagen, stout zijn en geintjes maken.... maar dat gebeurd nog niet echt. Maar ik durf ook geen andere dame te kiezen, dus blijf bij Chantal en Lizzie, voorlopig.

Daarom doe ik steeds minder (eigenlijk nooit meer) intiem.
Dan is mijn kruit veel te snel verschoten (en de dame vindt het wel prima als ik snel kom, hoepel ik snel op).
Twee keer klaarkomen in een uur lukt me niet meer.
Nu heb ik veel meer 'quality time' en geniet er ook veel meer van.

geweldig zoals je dingen verwoord...
Thanks! 😆

Ik wil te netjes en te lief zijn en doe er alles aan om het haar gezellig te maken. Helemaal fout, weet ik
Nee, nee en nog eens nee. Had ik al nee gezegd? Nee? Ok, nee! Het is absoluut niet fout. Heb je het naar je zin gehad? Was het gezellig en heb je daar ook veel plezier uit gehaald? Dan is er niks fout aan.

Ik ben denk ik grotendeels hetzelfde als jij wat dit betreft. Als ze mij vraagt wat ik nog meer wil terwijl ze met pijpen zonder bezig is, dan schieten honderd dingen door mijn hoofd, maar weet ik niks te zeggen, want wat ze op dat moment doet is ook super lekker.

Soms droom ik ook wel van stomende seks en eens flink door kunnen neuken. Of eens niet de braverik te zijn en haar met toestemming eens op zijn "Marco's" te nemen, maar het zit niet in de aard van dit beestje en krijg het niet over mijn hart om wat ruiger te zijn.

Ondanks dat gaat ik toch elke keer weer met plezier er naartoe en met een brede smile weer weg. Dus nee, niks fout aan.

Dus lig op de rug, pzc, beffen, neuken en uurtje praten. hahaha. Lijkt me zo geil als ze net doet alsof de dop echt heel geil is, naar me verlangt, me op wil vreten, brutaal is en me echt verslind... zal het eens vragen.... als ik durf...hahaha
Gewoon vragen. Nee heb je. Ja kun je krijgen. Gewoon zeggen wat je wilt. Die dames krijgen echt wel gekkere verzoeken dan dat jij kunt bedenken. 😂. Ze gaan je echt niet buiten zetten of bij thuisontvangst de date afblazen. Dat heb ik nog maar twee keer meegemaakt in mijn carrière. 99% zegt gewoon das prima of ze zeggen: " nee viezerik" en gaan gewoon door met de date zoals die ging. 😈

Mijn vaste dames, heb er nog maar 2 in mijn "carrière" gehad, zijn zo lief, zo zacht en behandelen me als een lief ventje..
Daarom zijn het ook professionele DVP's hè. 😂. Liefst hebben ze klanten zoals jij. Beetje lief neuken en vervolgens nog een uur knuffelen. Easy peasy.

Iedere keer iets nieuws vragen wat je eigenlijk niet durft. Haha. Geniet ervan.

P.s. Chantal en Lizzie kun je overigens aaaaalles vragen. Die worden niet boos. 😉

Terug
Bovenaan Onderaan