Klaar en geen zin meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Soms is er passie, soms is er geen klik, soms je hoefde denkt iets maar je lichaam zegt genoeg nou.

Is dit slechte gevoel altijd zo bij je of verandert het tussen verschillende dames of soort van seks?

Persoonlijk voor een langere date moet ik echte horny zijn.

Soms een korte date is ook goed, hoeft niet altijd lang te zijn.

Probeer maar iets korter of neem een pause van je hobby.
Denk dat 20 minuten is lange genoeg voor een korte date.

Hangt voor mij ook volledig af van de dame zelf en de klik. Na de eerste keer klaarkomen moet je altijd even bijkomen.
Als de dame dan houdt van een beetje knuffelen of een zinnig gesprekje kan voeren, kan je daarna de spanning weer opbouwen. Een tweede ronde of nog een keer klaarkomen is dan niet eens noodzakelijk voor mij.
Maar soms heb je ook een dame die na eerste het hoogtepunt aan de andere kant van het bed gaat zitten met d'r telefoon, wachten tot je weer hersteld bent. Dan is voor mij de lol er wel vanaf.

Optie 3, niet klaarkomen. ;)

Je blijft geil en je kunt langer genieten. Zelf kies ik vaak voor deze optie. Nadeel is wel dat klaarkomen vaak niet meer lukt als ik het een paar keer uitgesteld heb, maar ook dat is prima. Het genieten met een mooie vrouw zit mij niet in een orgasme.
helemaal mee eens, gaat niet zo zeer om het orgasme, bij mij ook als het te lang duurt komt er niets meer, wat ook geen probleem is.

Hallo allemaal,

Hebben jullie dat ook ? Grote (normale) plannen, zin hebben in wilde (normale GFE) sex, hete passionele sex, vrijpartij, knuffelen, gek doen, verschillende standjes en dan ..... je houdt het niet meer, komt klaar en de "mood" is over. Ik ga altijd voor minimaal 1,5 uur (RVP Made). Na het klaarkomen, ligt de DVP lekker te knuffelen, we praten, lachen en strelen wat en na een tijdje probeert de DVP me weer een beetje warm te krijgen, maar mijn hoofd zegt, "Nee joh is goed zo" heb dan niet heel veel zin meer. De DVP doet nog een PZC, doet haar uiterste best, maar heb dan geen zin meer. Eenmaal weer in de auto baal ik en had ik graag nog wat dingen gedaan en geprobeerd. Optie zou zijn om een half uur te gaan, pijpbeurt, neuken en klaar en weer weg, maar vindt ik ook niets, dat geeft me een rotgevoel.
Herkennen jullie dit ?
Je zou het voorspel of aftercare wat langer kunnen doen? Denk aan een drankje, samen douchen, masseren.

Je zou ook eens indd 30, 45 of 60min kunnen proberen. Beter 2x 45min content dan 90min en toch balen achteraf.

Leg iig niet zo de druk op jezelf, speel een beetje en kijk wat er nog meer voor je werkt.

Ik heb dit ook en ik heb geleerd dingen zó te plannen, dat ik er geen last van heb. Bij een raambezoekje van een half uur speelt dit niet, want ik kom niet snel. Dat half uur heb ik echt wel nodig. Maar bij privehuisbezoek moet ik een beetje opletten:
-niet te snel gaan neuken, gewoon rustig opbouwen
-van pmc kan ik wel genieten, maar nauwelijks klaarkomen, dus als ze daar de tijd voor wil nemen, vind ik dat helemaal prima - eventueel in 69, zodat we er allebei lol van hebben
-90 of 120 minuten doe ik bij meiden met wie ik een klik heb, omdat ik dan weet dat we, als ik na 60 minuten klaarkom, toch alsnog een leuke tijd zullen hebben. Soms draait het uit op 90-120 minuten seks, maar soms ook op een deel van de tijd lekker naknuffelen en ouwehoeren.
Bij meiden die ik nog niet ken, ga ik voor 60 minuten.
-niks mis met pauzeren: als ik voel dat ik bijna kom terwijl ik dat nog niet wil, dan vraag ik gewoon of ze het oké vindt om even en paar minuten te chillen en dan weer door te gaan.

In dit alles zijn twee dingen belangrijk:
1 je moet weten waardoor je klaarkomt en hoe je dat uitstelt
2 je moet communiceren met je sekspartner

Sinds wanneer is er een regel dat je meer dan één keer moet klaarkomen of dat je zin moet houden als je bent gekomen?

Geniet van de reis die je samen maakt, niet nadenken over de bestemming of zelfs wat even verderop wel of niet nog is.

Waarom je druk maken over geen zin meer hebben als je in het uur daarvoor de tijd van je leven hebt gehad? Zo zonde.

Ik kom maar één keer en dat is dan ook meteen lichamelijk heel heftig en zelfs pijnlijk door verkrampingen echt overal.

Moet er niet aan denken dat twee keer mee te maken, dus ik deel mijn uur zo in dat ik tegen het einde die oerknal meemaak.

Deel je tijd goed in. Geef aan wat je fijn vindt. Dan maakt het niks meer uit of je erna nog zin hebt en hoe vaak je kwam.

Ik heb dit ook en ik heb geleerd dingen zó te plannen, dat ik er geen last van heb. Bij een raambezoekje van een half uur speelt dit niet, want ik kom niet snel. Dat half uur heb ik echt wel nodig. Maar bij privehuisbezoek moet ik een beetje opletten:
-niet te snel gaan neuken, gewoon rustig opbouwen
-van pmc kan ik wel genieten, maar nauwelijks klaarkomen, dus als ze daar de tijd voor wil nemen, vind ik dat helemaal prima - eventueel in 69, zodat we er allebei lol van hebben
-90 of 120 minuten doe ik bij meiden met wie ik een klik heb, omdat ik dan weet dat we, als ik na 60 minuten klaarkom, toch alsnog een leuke tijd zullen hebben. Soms draait het uit op 90-120 minuten seks, maar soms ook op een deel van de tijd lekker naknuffelen en ouwehoeren.
Bij meiden die ik nog niet ken, ga ik voor 60 minuten.
-niks mis met pauzeren: als ik voel dat ik bijna kom terwijl ik dat nog niet wil, dan vraag ik gewoon of ze het oké vindt om even en paar minuten te chillen en dan weer door te gaan.

In dit alles zijn twee dingen belangrijk:
1 je moet weten waardoor je klaarkomt en hoe je dat uitstelt
2 je moet communiceren met je sekspartner
Ja zo is het, gewoon plezier maken en voorzichtig zijn, bedankt voor het delen van je ervaring.
Sinds wanneer is er een regel dat je meer dan één keer moet klaarkomen of dat je zin moet houden als je bent gekomen?

Geniet van de reis die je samen maakt, niet nadenken over de bestemming of zelfs wat even verderop wel of niet nog is.

Waarom je druk maken over geen zin meer hebben als je in het uur daarvoor de tijd van je leven hebt gehad? Zo zonde.

Ik kom maar één keer en dat is dan ook meteen lichamelijk heel heftig en zelfs pijnlijk door verkrampingen echt overal.

Moet er niet aan denken dat twee keer mee te maken, dus ik deel mijn uur zo in dat ik tegen het einde die oerknal meemaak.

Deel je tijd goed in. Geef aan wat je fijn vindt. Dan maakt het niks meer uit of je erna nog zin hebt en hoe vaak je kwam.
Hai,
Oh is ook helemaal geen must hoor, was het delen en leren van de ervaringen van andere "lotgenoten" ik ben ook helemaal tevreden nadien hoor, met een smile op mijn gezicht rijdt ik weg. Moet alleen meer durfen te vragen en mijn wensen kenbaar maken, maar ik ben soms wellicht te onderdanig en meer bezig met de dame dan met mezelf, een droomdate denk ik voor de dames.

Moet alleen meer durfen te vragen en mijn wensen kenbaar maken, maar ik ben soms wellicht te onderdanig en meer bezig met de dame dan met mezelf, een droomdate denk ik voor de dames.
Dat stuk herken ik wel in mezelf hoor. Ik ben van het relaxt, "we kijken wel hoe de wind waait" dates.

Ik haal veel plezier aan het bezig zijn met de dame en de date glad te laten verlopen, maar stel dan vaak mezelf op het tweede plan.

De date is dan echt wel leuk geweest en ik ben eigenlijk niks te kort gekomen, maar denk ook weleens: waarom vroeg ik nou niet om even dit of dat?

Pleasers, het is fijn om dat te kunnen zijn, maar soms ook weleens lastig ja, dat herken ik dus zeker wel.
Het orgasme als kwelling ..
De ultieme droom aller masochisten ?
Pff, nou dat ben ik zeker niet, maar ik heb er wel één die tussen pleasure en pain hangt en minuten kan duren. Niet altijd even tof.

Hallo allemaal,

Hebben jullie dat ook ? Grote (normale) plannen, zin hebben in wilde (normale GFE) sex, hete passionele sex, vrijpartij, knuffelen, gek doen, verschillende standjes en dan ..... je houdt het niet meer, komt klaar en de "mood" is over. Ik ga altijd voor minimaal 1,5 uur (RVP Made). Na het klaarkomen, ligt de DVP lekker te knuffelen, we praten, lachen en strelen wat en na een tijdje probeert de DVP me weer een beetje warm te krijgen, maar mijn hoofd zegt, "Nee joh is goed zo" heb dan niet heel veel zin meer. De DVP doet nog een PZC, doet haar uiterste best, maar heb dan geen zin meer. Eenmaal weer in de auto baal ik en had ik graag nog wat dingen gedaan en geprobeerd. Optie zou zijn om een half uur te gaan, pijpbeurt, neuken en klaar en weer weg, maar vindt ik ook niets, dat geeft me een rotgevoel.
Herkennen jullie dit ?
Ik herken dit niet. Ik ga altijd maar een half uur. Kost mij al voldoende. 😉

Walgmomenten na een dvp bezoek heb ik niet; is gewoon lekker en ik geniet ervan. Maar vroeger toen ik net was begonnen en "ze" bleek een trans te zijn en ik me alsnog klaar liet pijpen was na afloop voor mij wel een walgmoment. Ik wist niet hoe snel ik naar huis moest rijden om me daarna uren onder de hete douche te staan schrobben terwijl ik om vergiffenis vroeg. Een leermoment die ik nooit zal vergeten. 😅🥹🥲

Walgmomenten na een dvp bezoek heb ik niet; is gewoon lekker en ik geniet ervan. Maar vroeger toen ik net was begonnen en "ze" bleek een trans te zijn en ik me alsnog klaar liet pijpen was na afloop voor mij wel een walgmoment. Ik wist niet hoe snel ik naar huis moest rijden om me daarna uren onder de hete douche te staan schrobben terwijl ik om vergiffenis vroeg. Een leermoment die ik nooit zal vergeten. 😅🥹🥲
ook écht niet mijn ding! Haha!
Mij gelukkig nog nooit 'vergist'!

Hallo allemaal,

Herkennen jullie dit ?

Heb ik ook wel gehad.
paar tips wat het voor mij wel vaak oplost:
-bedenk voor jezelf waar je nu precies behoefte aan hebt voor een date. Soms ga ik juist ook niet als ik het niet voor mezelf kan verklaren, of me gewoon niet fit voel want dant weet ik dat het risico op teleurstelling groot is.
-communiceer met de dame wat je wilt, voelt misschien ongemakkelijk in het begin maar dat kan een date echt maken of breken.
-wissel af, veel dates met dezelfde dame kan routine worden. Probeer een keer spontaan iemand anders dat geeft weer net een andere klik en spanning. Risico is wel dat er ook een misser tussen kan zitten.
Ga desnoods een keer naar een ander privehuis, ga op een heel ander tijdstip.

Hallo allemaal,

Herkennen jullie dit ?

Ongeveer.
Dwz, na klaarkomen wil ik nagenieten, knuffelen etc .

En afgezien van ¨fysieke" hersteltijd, heb ik ook tijd nodig om weer echt zin te krijgen .

Ik zou waarschijnlijk een date van 2.5 of 3 uur nodig hebben om echt aan goede tweede ronde te komen.
Dat is me te duur , en die geforceerde poging om als het "net" kan een tweede orgasme eruit te persen heb ik geen behoefte aan .

Maar herkenbaar of niet - als dit is hoe jouw lichaam werkt, dan stem je toch gewoon daar je dates op af ?
Hetzij "wat" korter (uur ? ) , of de dame gewoon zeggen, sorry schat, de koek is op nu, kom gewoon lekker bij me liggen , of laat je zachtjes masseren, of zo iets ?

Ook in de planning - als ik merk dat mijn hoofd niet echt staat naar seks is het meestal verspilde tijd/geld om toch een afspraak te maken.
Het is dan zelden beter dan "best ok".
Wel jammer , als een wat zeldzame dame die ik zie zitten juist dan beschikbaar is, of als ik eens een 'lang tevoren gemaakte' afspraak heb staan.
Gewoonlijk kies ik dus voor dates die ik kort tevoren afspreek .

Herkenbaar, heb t soms, k ga ook altijd voor 2e ronde, soms lukt het soms niet, maar is niet erg, ben toch al een keer gekomen, t gaat vooral om de handelingen nog doen, klaarkomen is dan geen must meer voor mij, meestal wordt ik lang gepijpt nog en soms neuken, maar erectie valt soms dan weg bij omdoen condoom. Dan liever nog een lange 69 en eventueel manuele afwerking, hevig tongzoenen terwijl zij me aftrekt lukt meestal wel en is heerlijk.

De woensdag iets gedaan wat ik nog maar 2 keer heb gedaan en dame 2 keer bezocht met een uurtje tussen het was geen probleem voor haar . Laatst gevraagd aan mijn vaste dame om wat langer te blijven en voor 2 de keer te gaan maar dan lukte het niet meer en een massage in de plaats gekregen.

Terug
Bovenaan Onderaan