Klaar en geen zin meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het zelfs één van de minst interessante onderdelen van een date. Op zich wel lekker hoor, maar de rest vind ik simpelweg nog fijner.

Bij een leuke dame die het spel meespeelt, dus aangeeft "geneukt te willen worden" is er niks lekkerder dan dat icm een voorspel. Bij types die er dood als een pier bij liggen, nee dank je.

@BMW-Guy
Ah, ok, ja een zeester is helemaal killing, maar zelf vind ik er niet veel aan. Komt vooral doordat ik vaak weinig tot niks er van voel als ie er in zit. Ja, wat warmte, maar erg veel stimulatie meestal niet, met als gevolg dat ie er dan maar de brui aan geeft. Een tong en mond bij pzc is voor mij honderd keer fysiek stimulerender dan mijn knakworst in een hal gooien met mijn regenjas aan. Kweenie, het werkt zelden.

Of je nu gaat voor halfuur, een uur of langer, afscheid nemen van de dvp moet je toch. En na jou komt de volgende. Dat is de harde realiteit van wandelen. Het leukste van een dvp is, haar opnieuw kunnen bezoeken als je ze leuk vind. Dus wat ben je met 1 zeer lange date als je die niet vol kan maken? Beter dan twee keer gaan voor dezelfde totaal prijs lijkt me. Er is niets mis met een halfuurtje en het daarin afwerken met haar. Totaal niet. Bij mij zijn dates langer dan een halfuur uitzonderingen. Ik wandel al 30 jaar.

Daarom doe ik nooit dates van langer als een uur. Een uur als ik weet dat je een beetje chill kunt communiceren met de dame. 45 minuten als ik weet dat dat vanwege bijv taal niet lukt. Half uur als de nood hoog is.
Na klaarkomen is de geilheid wel even weg. In een sauna club kun je dan even een uurtje chillen en een volgende date kiezen maar bij prvehuis zit ik dan geforceerd te wachten tot ie weer gaat staan. Dat werkt helemaal niet. 😉

Terug
Bovenaan Onderaan