Recensie Kimberly, Rotterdam 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Obelix71

Stamgast
Forumpionier
300
05/07/21
208
27
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3769210-kimberly#photos
Totale kosten (in euro)
100
Gisteren weer is een keer bij Kimberly geweest voor massage met P+N.
Zoals altijd bij binnenkomst eerst douchen dan op de buik op bed.
Beetje masseren en teasen mmmm.
Toen omdraaien en lekker veel olie op m'n jongeheer en lekker tussen de borsten van Kim.
Daarna nog ff pussygliden en condoom er om en pijpen maar.
Daarna lekker in dat krappe kutje condoompje vol gespoten.
Ik zei tegen haar wat ben je krap. Toen zei ze, jij te grote lul hebben.
Daarna weer gedoucht en naar huis.

30 minuten pmc en nmc 100 euro
60 minuten pmc en nmc 120 euro(is eigenlijk wel betere prijs)
En dan kim met shemale 30 minuten 200 euro

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat vroeg ze mij een keer. 200 euro met ladyboy er bij
Ben ik benieuwd of dan die ladyboy mij ook p**** of n****
Heette die Ladyboy wellicht Asian Diamond? Dat is een beeldschone ladyboy die vroeger net als Kimberly in massagesalon Sasitha werkte in Rotterdam Zuid.

Ik zou aar graag nog een keer willen ontmoeten maar ik weet niet waar ze uithangt. Ze is gestopt toen anderhalf jaar geleden de coronacrisis uitbrak.

Ja zou best is kunnen want ze schijnt heel mooi te zijn.
Hoorde van kimberly dat ze weer voor haar zelf ging beginnen
Dat zou fantastisch nieuws zijn! Als die Ladyboy tenminste Asian Diamond is. Haar penismassage was werkelijk fenomenaal. Zij kon mij met heer edging technieken helemaal gek maken.

Ik weet dat ze zo oud is. Maar ze heeft flink laten sleutelen..
Ze is inderdaad geen 30 meer....
Ten tijde van Sasitha toen ze nog blond was een paar leuke dates gehad, maar nooit echt de losbandige versie meegemaakt die in de verhalen op Hookers etc... verteld werden. De laatste keer privé bezocht, maar het is altijd hetzelfde riedeltje wat ze afwerkt. De alcoholwalm helpt ook niet mee....

Als ze naakt op je ligt, ben je totaal niet met haar leeftijd bezig. Met wat support van anderen en door zelf goed te sporten, is ze fit as fuck.
Ja, ze heeft een beetje een attitude en kan kieskeurig zijn wie ze toelaat en wie ze wat toe staat.
Mijn eerste keer was ook een reguliere b2b sessie, maar die beviel van beide kanten goed genoeg om 'de relatie' wat te verdiepen.
Persoonlijk vind ik haar P/Q ratio (zowel standaardrepertoire als met extra's) erg goed. Als ik in de buurt ben kom ik graag, helaas gebeurt dat niet zo vaak en is goed plannen vooraf inderdaad noodzakelijk.

Gisteren contact met Kimberly gehad, ze vertrekt vandaag voor een periode van drie maanden naar Thailand.
In april hoopt ze weer terug te zijn.
Weet iemand een vergelijkbare dame in het Rotterdamse?

Goedemiddag,

Deze vrouw is echt een topper. Hier ga ik al vele jaren heen. Begonnen in de tijd van Sasitha met dat ranzige vloertje😂. Destijds was ze blond en dat was wel helemaal te gek. Nu is ze inderdaad wat ouder en heeft ze het één en ander laten verbouwen maar wat kan deze vrouw masseren en meer!! 😂 Ik heb hier al heel wat geld heen gebracht. Ze doet nu alleen nog maar vaste klanten.

Deze vrouw heeft de massage tot een kunst verheven. Ze maakt je helemaal gek en als je haar langer kent zal ze je een heerlijke prostaat massage geven.

Echt een aanrader.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag weer is een bezoekje gebracht aan Kimberley. Ze had eindelijk tijd voor me.
Was weer gezellig en geil.
Ze heeft lekker prostaat massage bij me gedaan en pussy sliding, waar ze lekker m'n eikel tegen haar pussy drukte mmmm en nog ff geeft.
Daarna haar doggy geneukt mmmm, lekker krap is ze..

Wil niet vervelend zijn maar had het er gister over met haar dat ze met de klanten die ze nu heeft verder wil gaan omdat ze anders te druk word.
Ze ontvangt zegt ze , ongeveer 3 klantjes op een dag en soms ook wel dag vrij wil.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
140
Zo, de tweede recensie vandaag.

Ik had op hookers al twee recensies over Kimberly geplaatst, maar hier nog niet zag ik, dus dan mag dat nog wel denk ik.
Ik kom er af en toe, niet heel veel vaak, maar ondertussen ga ik bijna de 10 halen denk ik.
Kimberly is een gezellige, soms ietwat aparte tante, die je goed weet op te geilen. Het ligt er soms wel aan in welke stemming ze is.

Bij binnenkomst is het altijd even kort opgeilen door tegen elkaar aan te schuren. Dan is het verplicht douchen voor beide. Helaas kan dat niet samen, daar is de douche simpelweg te klein voor.
Dan ga ik op het bed liggen op mijn buik en nadat zij gedoucht heeft kan het spel beginnen.
Ze begint altijd met de benen en gaat langzaam ook naar billen en rug. Er gaan dan lekker vingertjes tussen de billen door, ze bouwt het rustig op en ik doe mijn kont langzaam omhoog zodat ze er beter bij kan. Dan gaat er een vinger langs mijn kontgat die ze er voorzichtig in probeert te duwen en met haar andere hand masseert ze heerlijk onderlangs mijn penis. Ze gebruikt soms ook zo wel eens een vibrator bij mij anaal en als ik haar d'r gang laat gaan kom ik dan al klaar. Dat is één keer gebeurt, maar liever stel ik het nog uit. Ik vind het wel heerlijk, maar op mijn buik klaarkomen op het matras….het oog wil ook wat. Meestal volgt er dan een lange minder erotische massage van de rug en vooral benen, totdat je mag omdraaien. Dan ga het standje erotiek weer omhoog en werkt ze rustig toe naar een handmatig hoogtepunt. Soms neuken we of bef ik haar tussendoor. Ik zou haar één keer klaar hebben gebeft, toen was ze wel goed geil erna. Ze heeft me in het verleden ook zonder gepijpt, maar dat is wel even geleden.
Meestal laat ik haar het bepalen, maar ik merk wel dat ik zelf duidelijk moet maken wat ik wil, omdat het dan soms niet altijd loopt zoals ik wil. Zo wilde ik ook een keer meer dan seksen, maar kwam het niet verder dan een massage met handmatig hoogtepunt. Ik gaf dit niet bij haar aan, dus ligt ook aan mijzelf. Ze rekende toen wel een lagere prijs, dus dat was heel netjes.
Ik mag ook wel andere dingen bij haar, ik denk omdat ik al langer bij haar kom, maar dat hou ik voor mijzelf.

Zoenen heb ik nog nooit gedaan met haar. Ik krijg tegenwoordig wel een kusje bij weggaan, maar ze wil niet dat ik lippenstift op me krijg😉.
De reden dat ze denk ik ook graag heeft dat ik kom is dat ik altijd wel 1,5 uur ga. Daarnaast app ik meestal de dag ervoor en kan ik in de ochtend of vroeg in de middag.

Ik ben er deze week dinsdag morgen geweest om 12.00 uur voor een uurtje zoals jullie zeggen er is aan gesleuteld zeker aan de borsten , haar massage is echt wel goed , neuken heeft ze bij mij niet toegelaten , ze heeft mij trouwens verteld dat ze binnenkort even op vakantie gaat naar Gent , met haar lady boy nu denken jullie die kerel heeft daar niet geweest , ik ben er echt wel geweest (kleine tip douche is in de gang links als je binnenkomt)
Ik wens tot even te melden er zijn personen die denken dat ik telkens fake nieuws verspreid vandaar mijn bijlage

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3769210-kimberly#overview
Totale kosten (in euro)
80
Recentelijk bij Kimberly langs geweest. Een prachtige dame vind ik haar. Kan gezellig kletsen, recht voor de raap en een beetje plagerig zijn. Massage gedeelte was ok. Geile pussy sliding waarbij ze even de tip van m'n pik in haar poesje stopte . B2b mocht van mij nog wat langer door met wat meer variatie. Ik kom zeker nog weer eens terug omdat ze zo'n lekkertje is maar dan met intiem er bij

Klopt de link wel? Leeftijd wordt in recensies op 40-50 gezet en in de advertentie op 35. Ok, er wordt wel wat gesmokkeld met leeftijden maar ook de tarieven zijn anders dan die op de eerste en tweede pagina.... ook zou ze niet meer adverteren en doet dit blijkbaar wel? Ook werkt de link in de eerste reviews niet meer. Is dit misschien een copycat die wilt profiteren van een goede naam?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan