Ene BeeBee of Bibi van een paar jaar terug bij Sasitha Thai Rotterdam (die nu permanent gesloten is)Bee , welke Bee
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEne BeeBee of Bibi van een paar jaar terug bij Sasitha Thai Rotterdam (die nu permanent gesloten is)Bee , welke Bee
Eigenlijk was zij m'n nummer 1 bij sashitaJa klopt hahaha. Die gaf wel heerlijke massages hoor
Was die postop trans wellicht een Thaise die zich Asian Diamond noemt?als het dezelfde is waar ik een keer bij ben geweest (vlakbij westergasfabriek amsterdam) is het een post-op ladyboy. wist ik niet van tevoren, maar voelde het pas bij het wederzijds spelen…..voelde niet natuurlijk aan…niet helemaal m'n ding….
Ik had al zo'n vermoeden. Zo jammer. Ik wist dat ze ermee op wou houden en post-op wou worden. Maar ik hoopte dat ze af en toe nog zou masseren.Asian diamond ontvangt niet meer.
Ik ben er deze week dinsdag morgen geweest om 12.00 uur voor een uurtje zoals jullie zeggen er is aan gesleuteld zeker aan de borsten , haar massage is echt wel goed , neuken heeft ze bij mij niet toegelaten , ze heeft mij trouwens verteld dat ze binnenkort even op vakantie gaat naar Gent , met haar lady boy nu denken jullie die kerel heeft daar niet geweest , ik ben er echt wel geweest (kleine tip douche is in de gang links als je binnenkomt)Advertentie is weer live: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3769210-kimberly#overview
Link klopt. Ze is boven de 40. Adverteerd sinds kort weer met nieuwe Foto's Geen CopycatKlopt de link wel? Leeftijd wordt in recensies op 40-50 gezet en in de advertentie op 35. Ok, er wordt wel wat gesmokkeld met leeftijden maar ook de tarieven zijn anders dan die op de eerste en tweede pagina.... ook zou ze niet meer adverteren en doet dit blijkbaar wel? Ook werkt de link in de eerste reviews niet meer. Is dit misschien een copycat die wilt profiteren van een goede naam?
Nou, ze gaf aan dat ik net op tijd was en dat er direct na mij 4 mannen belden/appten (wat hier natuurlijk waar van is, ik vond 4 nogal veel binnen 10 minuten)Dan heeft ze het blijkbaar niet druk. Ga binnenkort ook een poging wagen
Ik weet wel dat ze het overdag nooit druk heeft, alleen savonds altijd volNou, ze gaf aan dat ik net op tijd was en dat er direct na mij 4 mannen belden/appten (wat hier natuurlijk waar van is, ik vond 4 nogal veel binnen 10 minuten)
Vlakbij Zuidplein vgm staat het zelfs in haar adYes ben erg benieuwd en wil zeker een keer afspreken met Kimberly, welke wijk ontvangt ze?
Er staat: Adres: Dordtselaan RotterdamYes ben erg benieuwd en wil zeker een keer afspreken met Kimberly, welke wijk ontvangt ze?